Dezelfde discussie loopt ook al in het fietscafé en is daar wellicht ook beter op zijn plaats. Vanwege het (voorlopig) ontbreken van fanboys gaat het er daar wel wat gemoedelijker (minder leuk ) aan toe.de zwarten schreef:boswielrenner schreef:Kortom; aangezien iedereen hier blijkbaar het hele dossier heeft bestudeerd en alles schijnt weten (de zwarten), en je vastgepind wordt op elke woord dat men hier schrijft, mij merkadoratie wordt verweten, hou ik het voor gezien. Specialized en dat Café zoeken het maar lekker uit. Er zal wel meer aan de hand zijn dan slechts een zielige oorlogsveteraan die alleen maar z'n café de naam Roubaix heeft gegeven.
Dat andere fabrikanten de naam Roubaix gebruiken, kan heel goed mogelijk zijn als ze daarover afspraken hebben gemaakt met Specialized.
Voel je niet bezwaard om inhoudelijk te discussiëren, ik heb toch openingen genoeg gelaten om een eerlijke discussie te voeren (en ja, ik heb de discussie op zowat 10 andere fora gevolgd en heb genoeg munitie (maar wel geen dure advocaten ) om mijn zaak hier te bepleiten…
Maar goed, het is allemaal ergens ook een beetje off topic…
Venge Expert, Pro of S-Workes, wie heeft hem (Ervaringen)?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wanneer zou S met een reactie komen?
Op dit moment kiezen ze er (logisch) voor stil te blijven zitten terwijl ze geknipt en geschoren worden, maar ze zullen toch een keer naar buiten moeten komen met een verklaring oid.
Op dit moment kiezen ze er (logisch) voor stil te blijven zitten terwijl ze geknipt en geschoren worden, maar ze zullen toch een keer naar buiten moeten komen met een verklaring oid.
Less is bore
Dit heeft dus ongeveer dezelfde strekking als wat Boswielrenner schreef.But on the issue of Café Roubaix, Specialized insist their hands are tied and the way trademark law works means that they have no room for discretion on the issue.
Larry Koury, Specialized Canada’s managing director, explained to the Calgary Herald that since the word ‘Roubaix’ is registered to the brand on the Canadian government’s trademark database, "A simple trademark search would have prevented this.”
He added: “We are required to defend or lose our trademark registration" – in other words, if they do not take steps to protect its trademark, they would no longer have exclusive rights to it.
Campagnolo Ultra Dork
- vrderuiter
- Forum-lid
Laatste zin is niet helemaal waar: ook zonder actie behoudt S haar merkrecht, echter het niet optreden betekent een afbreuk van de exclusiviteit van haar merkrecht op het door hen geregistreerde woordmerk Roubaix.Ernie C. schreef:Dit heeft dus ongeveer dezelfde strekking als wat Boswielrenner schreef.But on the issue of Café Roubaix, Specialized insist their hands are tied and the way trademark law works means that they have no room for discretion on the issue.
Larry Koury, Specialized Canada’s managing director, explained to the Calgary Herald that since the word ‘Roubaix’ is registered to the brand on the Canadian government’s trademark database, "A simple trademark search would have prevented this.”
He added: “We are required to defend or lose our trademark registration" – in other words, if they do not take steps to protect its trademark, they would no longer have exclusive rights to it.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- boswielrenner
- Forum-lid
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ook gaaf opgebouwd, stuur kan er mooi bij:
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Doe mij ook maar Campa, zeker i.c.m. Specialized!
Hier nog zo'n lelijk plastic hok:
Hier nog zo'n lelijk plastic hok: