toerders met ligstuurtjes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag dit filmpje even extra onder de aandacht worden gebracht? Dit soort figuren zijn mijn grootste angst tijdens een toertocht. Debielen (excusez le mot) die in een groep op hun opschroefligstuurtje gaan rijden.
http://www.fiets.nl/2013/12/30/video-tr ... dig-groep/
http://www.fiets.nl/2013/12/30/video-tr ... dig-groep/
Less is bore
Wat mij het meest verbaasde was dat hij uiteindelijk over het stuur klapte.
Of het is volledige onkunde door toch met voor te willen remmen of het wiel begaf het uiteindelijk. Aan de beelden van het wiel naafloop lijkt het eerder aan het remmen te liggen. Dus een dubbele debiel dan maar!
Of het is volledige onkunde door toch met voor te willen remmen of het wiel begaf het uiteindelijk. Aan de beelden van het wiel naafloop lijkt het eerder aan het remmen te liggen. Dus een dubbele debiel dan maar!
enjoy the ride
Als je aan het eind van het filmpje kijkt kun je de gebroken spaken zo ongeveer tellen. En het aantal gebroken spaken wordt ook in de "aftiteling" weergegeven. Ik denk dat hij daarom op dat moment over de kop gaat. Hij heeft mazzel dat hij pas daar valt, en niet bij 34 mph!chrissiewizzie schreef:Levensgevaarlijk in een groep inderdaad. Ik zie ze helaas te vaak fietsen.
Z'n wiel gaat trouwens stuk op het moment dat hij tegen de quick-release van z'n voorganger aan rijdt. Als die niet goed doorgeduwd is zodat de kop binnen het frame valt, happen de spaken er zo in. Ik denk dat er een paar spaken door waren.
Ook zo'n detail dat in een peloton vaak vergeten wordt. Of door fabrikanten zoals Mavic....
- opperhoofd
- Forum-lid
Ziet er cool uit
Echter, ik zie nog 2 andere fietsers met een semi-triathlon stuur en bidonnen achter het zadel, Wellicht waren die gewone toerfietsers die eens een triathlon willen rijden en daarvoor aan het trainen waren.
En waarom stuurt die gast niet gewoon naar links ipv te remmen.
Echter, ik zie nog 2 andere fietsers met een semi-triathlon stuur en bidonnen achter het zadel, Wellicht waren die gewone toerfietsers die eens een triathlon willen rijden en daarvoor aan het trainen waren.
En waarom stuurt die gast niet gewoon naar links ipv te remmen.
Kun jij dat dan niet???NoChain schreef:34 mijl is 55 per uur, als dat 55 per uur is dan rij ik mijn rondjes tegen 42 per uur gemiddeld aan een hartslag van 125 .hanz1963 schreef:Hij heeft mazzel dat hij pas daar valt, en niet bij 34 mph!
Het staat zo in de titel van het filmpje, maar je hebt gelijk, het oogt minder snel...
Het zou natuurlijk ook kunnen dat één van de gebroken spaken het wiel liet blokkeren.cannae schreef:Wat mij het meest verbaasde was dat hij uiteindelijk over het stuur klapte.
Een spaak in het wie steken, zo iets was het toch