Dat is wel een heel groot nadeel ja!Ernie C. schreef: sowieso moet je ook bij Canyon goed op de hoogte zijn van de gewenste maat en geometrie.
Wel vreemd dat er zo weinig mensen over klagen.
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat is wel een heel groot nadeel ja!Ernie C. schreef: sowieso moet je ook bij Canyon goed op de hoogte zijn van de gewenste maat en geometrie.
De meeste klanten van Canyon zijn toch wat meer ervaren en hebben inderdaad weinig reden tot klagen. Uiteindelijk geldt voor alle internetwinkels en dozenschuivers dat je zelf de juiste maat moet achterhalen, al dan niet geholpen door een tooltje op de website.materialist schreef:Dat is wel een heel groot nadeel ja!Ernie C. schreef: sowieso moet je ook bij Canyon goed op de hoogte zijn van de gewenste maat en geometrie.
Wel vreemd dat er zo weinig mensen over klagen.
Goeie tip, staal kan met dunnere buizen werken en dus kun je kleiner bouwen. Iemand hier op het forum had een paar jaar geleden een stalen Vetta voor zn vriendin gebouwd, plaatje!ultra_ivo schreef:Hoe belangrijk is carbon voor je? Zit je lastig qua geometrie dan zou je ook kunnen kijken naar Brits staal. Dan heb je voor rond de 750 Euro een super passend frame dat je dan naar wens kunt laten afmonteren.
Da's de goeie aanpak.Saskia schreef:Vandaag bij Math Salden gaan kijken, waar ze geen fatsoenlijke vrouwenfietsen hadden.
Daarna door naar de FM bij mij in de buurt. En die had een paar super toffe opties.
Ik ben opgemeten en a.h.v de resultaten kiezen we morgen een frame. Ik heb 3 keuzes.
Het wordt ofwel: een Fuji frame van de groep van Traksel (altamira of SST) en dan gespoten in een eigen ontwerp en opgebouwd met campagnolo Chorus 11 sp en campa wielen.
Of een Scoppio damesframe (SCL 331.1), of een Thompson frame (ongespoten besteld) gespoten in eigen ontwerp / kleuren. Zowel Scoppio als Thomspon krijgen ook de Campa afwerking!
Kortom.... ik ben nu al blij! Zometeen eens een ontwerp gaan maken!