Nieuw forum aub
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ook welkom op het forum en een goed 2014 fiets jaar .
Mooi begin na 8 posts op het forum. Mij is altijd geleerd om bij kritiek ook oplossingen respectievelijk verbeteringen aan te dragen. Op deze wijze hebben je opmerkingen geen enkele zin en lever je geen bijdrage aan het forum.
Mooi begin na 8 posts op het forum. Mij is altijd geleerd om bij kritiek ook oplossingen respectievelijk verbeteringen aan te dragen. Op deze wijze hebben je opmerkingen geen enkele zin en lever je geen bijdrage aan het forum.
What makes the boat go faster?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
haha...
kleine kater overgehouden aan afgelopen nacht?
Dat jij niet weet hoe een forum werkt.... Zo moeilijk is het toch niet om een foto te plaatsen? volgens mij draait 90% van de foras op deze software en is de manier van fotos invoegen overal hetzelfde ( hosten op een eigen account en daarna linken op het forum)
kleine kater overgehouden aan afgelopen nacht?
Dat jij niet weet hoe een forum werkt.... Zo moeilijk is het toch niet om een foto te plaatsen? volgens mij draait 90% van de foras op deze software en is de manier van fotos invoegen overal hetzelfde ( hosten op een eigen account en daarna linken op het forum)
HNY 2u2. Ik ben dat helemaal niet met je eens. Het blad fiets moet alle zeilen bijzetten om abonnees binnen te houden en dit gaat niet helpen...liviolivius schreef:Ook welkom op het forum en een goed 2014 fiets jaar .
Ik vind je reactie raar en heb niet zon behoefte aan je tips. Het is juist een sterk argument dat ik na het posten van 8 berichten al dit bericht post om aan te geven hoe onhandig dit forum werkt.
Dit staat er bij:
Forumbeheer
Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier. 381 Onderwerpen5050 Berichten
Leek me dus heel geschikt om de beheerder meteen te laten weten dat dit forum onnodig ingewikkeld, gebruikersvriendelijke en technisch volledig achterhaalt is.
We gebruikten dit type forum in 1992.....
Maar goed als iedereen tevreden is gaat het goed zo
Kom zeg, beroepsmatig met internetfora bezig en dan geen [ img] [ /img] snappen?
Maar goed, niemand dwingt je hier te posten dus: doei!
Maar goed, niemand dwingt je hier te posten dus: doei!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
En jij denkt dat je de eerste bent die commentaar respectievelijk opmerkingen heeft met betrekking tot het forum. Ook hier loont het om deze topics eens door te lezen http://www.fiets.nl/forum/viewforum.php?f=28 . Daarnaast zijn de beheerders / mods (vrijwilligers) afhankelijk van Fiets en hebben weinig invloed welk type forum etc er wordt gebruikt.
What makes the boat go faster?
Fietswijk schreef:Ik ben juist nog al handig met dit soort dingen. Ik heb internet aangelegd als beroep en websites gemaakt. Maar succes ermee ik schrijf me uit hier
Als ik bovenstaande 2 posts bij elkaar lees dan vraag ik me af wat jij zo moeilijk vind aan het posten van fotos enz??Fietswijk schreef:Geen idee hoe dat moet. Je lijkt te moeten programmeren in html om iets te plaatsten op dit forum
Hoe plaats ik een foto?
Maar goed het staat je vrij om dit forum weer te verlaten.
-
- Forum-lid
BBcodes zijn ook zooooo moeilijk....
Zou je dan nog wel even die foto in het Canyon topic willen plaatsen, bedankt alvast.Fietswijk schreef:Ik ben juist nog al handig met dit soort dingen. Ik heb internet aangelegd als beroep en websites gemaakt. Maar succes ermee ik schrijf me uit hier
Ik wil je er best mee helpen als je hierbij hulp nodig hebt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!