Nieuw forum aub
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Doe ik! Nu fietsen!vincent75 schreef:Zou je dan nog wel even die foto in het Canyon topic willen plaatsen, bedankt alvast.Fietswijk schreef:Ik ben juist nog al handig met dit soort dingen. Ik heb internet aangelegd als beroep en websites gemaakt. Maar succes ermee ik schrijf me uit hier
Ik wil je er best mee helpen als je hierbij hulp nodig hebt.
- Supergrover
- Forum-lid HC
O joh, ben jij dat geweest die internet heeft aangelegd? knappe jongen hoor....Fietswijk schreef:Ik ben juist nog al handig met dit soort dingen. Ik heb internet aangelegd als beroep...
Bedankt voor jullie reacties. Typisch forum cultuur zoals verwacht. Grote mond en geen kritiek kunnen hebben. Jammer.[/quote]
Speak for yourself, wie kan er nu geen kritiek hebben en stapt er op????
Ah gossie, de slachtofferrol. Kom je aandacht te kort?Fietswijk schreef:Bedankt voor jullie reacties. Typisch forum cultuur zoals verwacht. Grote mond en geen kritiek kunnen hebben. Jammer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ik zou zeggen ga eens in op de werkelijke issue die de TS aandraagt ipv andere niets ter doende zaken uit te vergroten.
- arnoudrace
- Forum-lid
Heel simpel: tapatalk app installeren voor al je fora en je bent zo weer bij de tijd (inclusief makkelijk plaatsen van foto's)
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Hoe kun je ingaan op iets wat TS verzuimt te vermelden: 'Hoe had je het dan wel voor ogen?'GoldenRatio schreef:Ik zou zeggen ga eens in op de werkelijke issue die de TS aandraagt ipv andere niets ter doende zaken uit te vergroten.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Probleem lijkt mij dat het ongelofelijk veel opslagruimte vraagt om alle foto's via het forum zelf op te kunnen loaden. Ik vind het zelf geen probleem om het op een aparte site te moeten zetten, dat is gewoon een kwestie van wennen. Tevens is het zo dat het hier al eerder is genoemd dat dit een probleem is wat bij de meeste forums aanwezig is.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- jeroenkuiper
- Forum-lid
5 jaar geleden toen er nog geen services als dropbox etc bestonden moest je er veel meer werk voor verzetten ja. Dan moest je de foto vanaf je telefoon naar je computer krijgen via een kabeltje. Dan heb je de foto op je laptop staan en dan moest je hem uploaden naar een site als imageshack of photobucket. Dan moest je de link kopieeren naar het forum en tussen img tags zetten. en dan pas was je foto zichtbaar.
Tegenwoordig heb je toch alles in de cloud staan.. Services als dropbox etc zijn hier prima geschikt voor. Even installeren op je telefoon en laptop en een foto gemaakt vanaf je telefoon staat dan ook direct benaderbaar op je laptop. Foto publiekelijk maken en de link op het forum plaatsen, tags eromheen en klaar.
De PhpBB software waar dit forum opdraait is hetzelfde waar denk ik 80% van de online foras opdraaien. Tuurlijk het kan makkelijker maar deze software is wel beproefd en goed bevonden, is veilig (als ie up to date is) De gebruikersinterface kan inderdaad wel vriendelijker maar als je er een paar keer mee gewerkt hebt dan is het allemaal redelijk simpel.
De software is gratis, dus ja dan kun je ook niet een zeer verfijnde interface verwachten. Grotere foras investeren vaak zelf geld in de forumsoftware omdat het forum hun bestaansrecht is ( denk aan sites als Fok.nl )
Het forum is maar een bijzaak voor het blad Fiets, die gaan echt niet investeren in pasklare knopjes en scripts die automatisch jouw foto uploaden naar het forum.
Tegenwoordig heb je toch alles in de cloud staan.. Services als dropbox etc zijn hier prima geschikt voor. Even installeren op je telefoon en laptop en een foto gemaakt vanaf je telefoon staat dan ook direct benaderbaar op je laptop. Foto publiekelijk maken en de link op het forum plaatsen, tags eromheen en klaar.
De PhpBB software waar dit forum opdraait is hetzelfde waar denk ik 80% van de online foras opdraaien. Tuurlijk het kan makkelijker maar deze software is wel beproefd en goed bevonden, is veilig (als ie up to date is) De gebruikersinterface kan inderdaad wel vriendelijker maar als je er een paar keer mee gewerkt hebt dan is het allemaal redelijk simpel.
De software is gratis, dus ja dan kun je ook niet een zeer verfijnde interface verwachten. Grotere foras investeren vaak zelf geld in de forumsoftware omdat het forum hun bestaansrecht is ( denk aan sites als Fok.nl )
Het forum is maar een bijzaak voor het blad Fiets, die gaan echt niet investeren in pasklare knopjes en scripts die automatisch jouw foto uploaden naar het forum.
- Matthijs1973
- Forum-lid
hoe noemen ze dat ook alweer op een forum.... oh ja....
do not feed the troll
do not feed the troll