Bianchi
Kapsalon? Mij doet het eerder aan zuurstokken denken... (dat witte, bedoel je toch hé?)
Mij dunkt anderzijds dat je over smaak toch moeilijk kan twisten: je hebt het of je hebt het niet.
Maar of iets mooi of lelijk is, daarover valt dan weer wel te twisten.
Mij dunkt anderzijds dat je over smaak toch moeilijk kan twisten: je hebt het of je hebt het niet.
Maar of iets mooi of lelijk is, daarover valt dan weer wel te twisten.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Natuurlijk wel!dtcrobin schreef:Bah! Extreem lelijk!!! Ook dat lettertype waarin "oltre" geschreven is! Van zo'n lelijke fiets ga je niet harder rijden!
Hoe korter je erop zit, hoe minder je hem ziet!
De witte variant vind ik er dan nog wel een pak mooier uitzien, dan het frame met zwart.
-
- Forum-lid
Ik vind het witte frame ook beter. De kledij hadden ze ook beter in die tinten en verhoudingen gedaan: Hoofdkleuren celeste/wit en met een minderheid aan groene en zwarte accenten. Ik denk alleen dat de sponsor daar niet zo vrolijk van wordt
-
- Forum-lid
Ik zit te kijken naar een Infinito en als ik naar de geometrie tabellen kijk valt op dat de gegeven maat voor de zitbuis, center top maat erg laag lijkt. (AS).
Graag wil ik weten in hoeverre dit nu klopt.
Zou iemand met een Infinito voor mij even de center top van de zitbuis willen meten?
(Wel even de framemaat erbij vermelden dan svp)
Graag wil ik weten in hoeverre dit nu klopt.
Zou iemand met een Infinito voor mij even de center top van de zitbuis willen meten?
(Wel even de framemaat erbij vermelden dan svp)
- urdvurk1.1
- Forum-lid
Die maat is altijd een stukje kleiner dan de effectieve framemaat doordat het een sloping frame is. Deze is ook al jaren voor bijna alle frames hetzelfde:
55 cm frame -> AS = 520mm
53 cm frame -> AS = 500mm
etc.
55 cm frame -> AS = 520mm
53 cm frame -> AS = 500mm
etc.
-
- Forum-lid
Je sloping verhaal heeft niets te maken met wat ik vraag.
Ik wil gewoon simpel de echte center-top maat weten. In de praktijk blijkt nl dat de opgegeven maat vaker niet helemaal klopt. Dan is het bijv tot onder de zadelpenklem gemeten of zoiets. Colnago had daar in het verleden ook een houtje van.
Ik wil gewoon simpel de echte center-top maat weten. In de praktijk blijkt nl dat de opgegeven maat vaker niet helemaal klopt. Dan is het bijv tot onder de zadelpenklem gemeten of zoiets. Colnago had daar in het verleden ook een houtje van.
Misschien dat je zelf een tekening kan plaatsen met hoe je het precies gemeten wil hebben.GoldenRatio schreef:Ik wil gewoon simpel de echte center-top maat weten. In de praktijk blijkt nl dat de opgegeven maat vaker niet helemaal klopt. Dan is het bijv tot onder de zadelpenklem gemeten of zoiets.
Zien is vaak makkelijker als lezen.
- urdvurk1.1
- Forum-lid
OK, dan had ik je vraag blijkbaar niet goed begrepen. Je denkt dat de zitbuis bij een Infinito in werkelijkheid langer kan zijn? Want dat lijkt mij niet waarschijnlijk.
Aan de andere kant, ik heb geen Infinito.
Aan de andere kant, ik heb geen Infinito.
- Italia_david
- Forum-lid
Laat even zien welke maar precies.. dan ga ik het voor je opmetenGoldenRatio schreef:Je sloping verhaal heeft niets te maken met wat ik vraag.
ik als "leek" begrijp je vraag ook niet 100%
#passioneceleste #ridebianchi