Vast wel.....RacingRalph schreef:Maar inmiddels toch wel?paul1 schreef:Dit zijn vanaf nu mijn mooiweer- en en windstilwielen. Rij normaal op Fulcrum Racing Zero.
Benieuwd hoe ze rijden. Ben nog niet niet op pad geweest ivm. slechte weersomstandigheden.
H Plus Son SL42 velgen
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ik rij sinds kort ook met deze velgen. Ze komen van handgespaakt.nl.
Ze zijn idd lekker strak en stabiel en ja door regen en remmen gaat de zwarte rand en langzaam maar zeker af. Ziet er daardoor als aluminium uit, wat het ook is.
Ik vind het iig niet erg. Naaf is novatec, spaken van Sapim.
Ze zijn idd lekker strak en stabiel en ja door regen en remmen gaat de zwarte rand en langzaam maar zeker af. Ziet er daardoor als aluminium uit, wat het ook is.
vandaag is morgen alweer gisteren.
Ik vind het een merkwaardige combinatie, zulke hoge (en zware) velgen met zoveel spaken en dan ook nog radiaal in het voorwiel. Dit laatste wordt door wielbouwers afgeraden wegens de hoge belasting op de naafflens.
Niet licht, niet aero en niet modieus.
Berestijf zijn ze waarschijnlijk wel....
Edit, ik reageerde op de wielen van Paul 1, die hierboven maken meer sense.
Niet licht, niet aero en niet modieus.
Berestijf zijn ze waarschijnlijk wel....
Edit, ik reageerde op de wielen van Paul 1, die hierboven maken meer sense.
Laatst gewijzigd door kees0251 op 06 jan 2014 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheap light strong, choose two
- Supergrover
- Forum-lid HC
ziet er mooi uit Hilbrand, kan je ook eens een iets closere foto maken van een wiel?hilbrand schreef:Ik rij sinds kort ook met deze velgen. Ze komen van handgespaakt.nl.
- Supergrover
- Forum-lid HC
@kees
er zijn zat "zwaardere" rijders die meer spaken nodig hebben ivm hun gewicht maar toch ook graag hogere velgen willen die idd ook nog eens stijf zijn.....
Ik heb ook 36 spaaks "nodig" en vind die HPlusSon mooier dan bv platte Mavic Open of iets dergelijks.
*edit* ik zie net je edit
er zijn zat "zwaardere" rijders die meer spaken nodig hebben ivm hun gewicht maar toch ook graag hogere velgen willen die idd ook nog eens stijf zijn.....
Ik heb ook 36 spaaks "nodig" en vind die HPlusSon mooier dan bv platte Mavic Open of iets dergelijks.
*edit* ik zie net je edit
Dank je Kees.
Ik ben idd wat zwaarder en had bij Mavic Cosmic en Ksyrium steeds het gevoel dat de wielen niet sterk/stijf genoeg waren.
Dat gevoel heb ik bij dit setje nog niet gehad.
Ze zijn lekker strak en naar mijn mening sterk genoeg om lekker mee te kunnen knallen.
Ik zal binnenkort een paar close-ups plaatsen.
Ik ben idd wat zwaarder en had bij Mavic Cosmic en Ksyrium steeds het gevoel dat de wielen niet sterk/stijf genoeg waren.
Dat gevoel heb ik bij dit setje nog niet gehad.
Ze zijn lekker strak en naar mijn mening sterk genoeg om lekker mee te kunnen knallen.
Ik zal binnenkort een paar close-ups plaatsen.
vandaag is morgen alweer gisteren.