http://photo.pinkbike.com/photo/602/pbpic602576.jpg
Hallo allemaal.
Kan iemand mij helpen aan een verkoop adres voor bovenstaande dempers?
Mijn demper heeft helaas de geest gegeven. A aangezien het een oefen mtb betreft moet de demper bij vorkeur niet te duur zijn.
Alvast bedankt
weet iemand waar ik deze demper kan kopen
Dat is een hele speciale demper... Was die ook niet van Noleen. Misschien dat je eens moet vragen in het retro topic op mountainbike.nl of deze link.
Die K2 Razorback is van eind jaren 90, en zoals K2 wel mee aparte systemen gebruikte ben ik bang dat er weinig meer van te krijgen is. Maar met een beetje mazzel vind je er misschien nog 1 in goede staat...
Die K2 Razorback is van eind jaren 90, en zoals K2 wel mee aparte systemen gebruikte ben ik bang dat er weinig meer van te krijgen is. Maar met een beetje mazzel vind je er misschien nog 1 in goede staat...
Er is een bedrijf in Zuid-Limburg wat bijna alle dempers kan reviseren, Sabma.com, hebben ooit mijn Girvin demper keurig gereviseerd.
Volgens mij was K2 de opvolger van Proflex, die hadden bijna standaard een Girvin voorvork.
O, ze zitten nog iets zuidelijker, Eupen, demper demonteren en opsturen...
Volgens mij was K2 de opvolger van Proflex, die hadden bijna standaard een Girvin voorvork.
O, ze zitten nog iets zuidelijker, Eupen, demper demonteren en opsturen...
Die pull shocks waren volgens mij wel erg specifiek voor die K2 fietsen... Op Retrobike.uk zijn er ook misschien ook wel personen die je kunnen helpen.
Want K2/Proflex bikes is zeker niet meer wat het geweest is... Die Noleen smart-shocks waren toendertijd ook best bijzonder (al ging de batterij best snel leeg), maar een maat van me heeft thuis nog steeds zo'n nog oudere fiets staan...
Want K2/Proflex bikes is zeker niet meer wat het geweest is... Die Noleen smart-shocks waren toendertijd ook best bijzonder (al ging de batterij best snel leeg), maar een maat van me heeft thuis nog steeds zo'n nog oudere fiets staan...