Teams en materiaal voor 2014
Giant wordt toch hoofdsponsor? dus er blijven nog altijd 2 semi Nederlandse ploegen
Want Belkin is natuurlijk niet Nederlands en Giant ook niet maar de rijders blijven het zelfde
Want Belkin is natuurlijk niet Nederlands en Giant ook niet maar de rijders blijven het zelfde
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Dus om een Nederlandse ploeg te zijn moet je een Nederlandse sponsor hebben?peter1981 schreef:Giant wordt toch hoofdsponsor? dus er blijven nog altijd 2 semi Nederlandse ploegen
Zullen we dan het succes van de ploeg Post drie decennia geleden ook maar wegstrepen?
Giant heeft voor 1 jaar toegezegd alleen omdat de andere hoofdsponsor is afgehaakt. Het is dus zeker geen structurele oplossing. Of er veel kans is op een nieuwe sponsor zal o.a. afhangen van hoe lang Kittel en Degenklob nog onder contract staan.
Campagnolo Ultra Dork
Die bestond volgens mij uit bijna alleen maar Nederlanders en misschien een verdwaalde Belg , een it4i hoeveel Nederlanders hebben die (mannen profs)?
Belkin heeft dan iets meer Nederlanders maar met 9 buitenlanders en een site wat je niet eens op Nederlands kan bekijken is het Nederlandse gedeelte ook vrij ver te zoeken.
Dus in deze tijd moet je in mijn ogen idd om een echte Nederlandse ploeg te hebben op z`n minst een Nederlandse sponsor hebben
Dus mijn mening is dat de benaming semi Nederlands beter klinkt maar das mijn mening en die van jou mag rustig anders zijn
Belkin heeft dan iets meer Nederlanders maar met 9 buitenlanders en een site wat je niet eens op Nederlands kan bekijken is het Nederlandse gedeelte ook vrij ver te zoeken.
Dus in deze tijd moet je in mijn ogen idd om een echte Nederlandse ploeg te hebben op z`n minst een Nederlandse sponsor hebben
Dus mijn mening is dat de benaming semi Nederlands beter klinkt maar das mijn mening en die van jou mag rustig anders zijn
Laatst gewijzigd door peter1981 op 09 jan 2014 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik denk dat Ernie C. Dat niet bedoeld. Giant geeft aan dat ze voor een jaar de sponsoring op zich nemen. Dus over een jaar moet er een andere sponsor zijn, anders is het sprookje over.
Edit: Ernie C. was me net voor.
Edit: Ernie C. was me net voor.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Zzzzzz, boring.
Klopt maar niet lelijk. Just boring.vleermuis82 schreef:Zzzzzz, boring.
Hoewel ik niets met Trek heb. Vind ik het nog wel een aardig Tenue zou het geen probleem vinden als ik er in gezien word.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi! Veel zwart in het peloton dit komend seizoen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29