'Vind ik leuk'JPAR schreef:Ik denk dat er geen Garmin isplantagenet schreef:Ik heb mijn interesse getoond in de Garmin, maar een hele tijd hoorde ik niets. Vorige week heb ik hem gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde terwijl hij wel mijn mail las en ook het forum bezocht (terug te zien via 'Leden'). Na 2 dagen antwoorde hij mij dat hij erg druk was en er nog niet aan toegekomen was. Ik heb hem gezegd dat ik dan nog maar even afwacht.....'geen haast'. Maar mocht het tot een koop komen, dan wordt het persoonlijk afhalen, da's wel duidelijk
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Winteropruiming (aanvulling)
- plantagenet
- Forum-lid
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Aanvulling op het bericht van Paulb25 van zojuist. Ik heb van hem de melding gekregen dat idd e.e.a. is verzonden maar dat het trackingnummer nog in zijn auto ligt. Dat zou ik morgen van hem krijgen (het trackingnummer!! ). Wel gezegd dat mijn deadline van dinsdag a.s. 18.00u nog steeds geldt.
Ik wacht even af!! Voordeel van de twijfel!!
Gr. Giroditaliafan
Ik wacht even af!! Voordeel van de twijfel!!
Gr. Giroditaliafan
-
- Forum-lid HC
Toch kleine moeite om even naar de auto te lopen, niet?
What makes the boat go faster?
Aan TS: Ik ben toch ook wel erg benieuwd of je dezelfde Paul bent als die waar op de vorige pagina naar gelinkt wordt. Zo iets zou ik toch niet ten onrechte aan m'n (forum-) naam willen hebben hangen.
(Niet ten onrechte, maar ook niet terecht natuurlijk...)
(Niet ten onrechte, maar ook niet terecht natuurlijk...)
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 12 jan 2014 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- vrderuiter
- Forum-lid
Ik trek ondertussen een zak chips en een biertje open. Spannend dit!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
-
- Forum-lid
- Contact
Verzonden, eeerst zien dan geloven. Mijn pb in ieder geval nog niet eens gelezen laat staan beantwoord. Gelukkig doet google veel en aangifte wordt al stuk eenvoudiger en dan rechtsbijstand er op. Tot di 18.00 voor paulb25 net als mijn lotgenoten
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
-
- Forum-lid
- Contact
Goed eerlijk is eerlijk. Ik heb een PB van Paulb25 gekregen met de mededeling dat hij het bedrag terug stort en wanneer ik de spullen dan alsnog ontvang het bedrag weer naar hem overrmaak. Helaas nu 's morgens niet de mogelijkheid vanaf het werk de bankrekening te controleren. Wel vreemd overigens dat ik de PB om net na 22:00 ontving volgens het forum systeem, maar ik dit gisterenavond toen ik de laatste topic melding kreeg nog niet zag. Wordt dus vervolgd en ik ben echt heel benieuwd. Hij zou overigens ook alsnog vandaag het track and trace nummer opsnorren.
wat ik wel vreemd vind waarom iemand geld terug overmaakt terwijl hij het verzonden zou hebben :S
Als ik iets verkocht zou hebben en ik heb het druk dan mail ik gewoon van kerel ik heb het druk overdag maar het komt zeker goed en laat ik niet eerst 10dagen niets van me horen en mail ik dan je heb het geld terug en betaal me maar als je de spullen hebt terwijl ik het al verzonden heb.
achjah we zullen maar zeggen dat die het voordeel van de twijfel krijgt he
Als ik iets verkocht zou hebben en ik heb het druk dan mail ik gewoon van kerel ik heb het druk overdag maar het komt zeker goed en laat ik niet eerst 10dagen niets van me horen en mail ik dan je heb het geld terug en betaal me maar als je de spullen hebt terwijl ik het al verzonden heb.
achjah we zullen maar zeggen dat die het voordeel van de twijfel krijgt he
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik heb mijn handschoenen wel netjes ontvangen.
Als er geen oplossing is, is er ook geen probleem.
http://www.tricats.nl
http://www.tricats.nl
-
- Forum-lid
- Contact
Fijn dat je de handschoenen hebt ontvangen. Even een update van mijn kant. Nog geen retour geld op de rekening en stuurde ook pb dat hij de code straks zou doormailen. Dat is echter alweer vele uren geleden, zeg maar vanmorgen.
Overigens is het helaas dezelfde Paul als enige reacties hierboven genoemd op de website opgeletopinternet. Het bankrek. nr waarnaar ik het geld heb overgemaak komt overeen met hetgeen is genoemd op die website
Overigens is het helaas dezelfde Paul als enige reacties hierboven genoemd op de website opgeletopinternet. Het bankrek. nr waarnaar ik het geld heb overgemaak komt overeen met hetgeen is genoemd op die website
-
- Forum-lid
Ook ik moet bekennen dat Paulb25 zich nu van zijn goede kant laat zien: Hij heeft het geld teruggestort!! Staat inmiddels weer op mijn rekening. Ook meldde hij dat de helm 9 januari op de post was gedaan. Hij was nog niet in de gelegenheid een bewijsstuk hiervan naar mij te mailen. Ben blij dat ik in ieder geval voor dinsdag 18.00u m`n geld heb teruggekregen!! Vanzelfsprekend is het dat ik dit bedrag weer naar hem zal overmaken, mocht de helm alsnog aankomen!!
Ik heb Paulb25 bedankt voor dit positieve en duidelijke gebaar van hem!!
gr.
Giroditaliafan
Ik heb Paulb25 bedankt voor dit positieve en duidelijke gebaar van hem!!
gr.
Giroditaliafan