Het "post je fixed gear/single speed" topic
Mijn Champion Mondial is zo goed als klaar.
Heb dit frame voor een prikje gekocht, de lak was dramatisch dus kaalgehaald en opnieuw geverfd en weer dezelfde decals erop. De voorvork was kapot, maar via het forum hier een originele Gazelle vork gescoord. De vork moet nog een endje ingekort worden. Verder zit er een setje oude Dura Ace remmetjes op die ik met veel geduld en poetsmiddel weer toonbaar heb gekregen.
Ik vond ergens op internet goedkope Schwalbe bandjes met een retro look. Verder zitten er vrij standaard Open Pro wielen in, maar die passen wel mooi vind ik.
Heb dit frame voor een prikje gekocht, de lak was dramatisch dus kaalgehaald en opnieuw geverfd en weer dezelfde decals erop. De voorvork was kapot, maar via het forum hier een originele Gazelle vork gescoord. De vork moet nog een endje ingekort worden. Verder zit er een setje oude Dura Ace remmetjes op die ik met veel geduld en poetsmiddel weer toonbaar heb gekregen.
Ik vond ergens op internet goedkope Schwalbe bandjes met een retro look. Verder zitten er vrij standaard Open Pro wielen in, maar die passen wel mooi vind ik.
Nice! Zoiets "doet" een paar honderd dollar op eBay vrees ik tegenwoordig. Van jou?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
De naven komen uit het setje wielen die in de helaas ter ziele gegane Zieleman van Corine (waren met 36 spaken, hogeflens en DP18 een "tikkeltje" overkill voor een vrouwtje van 50 kilo). Opnieuw gepolijst en gepoetst, een stel NOS Campagnolo Lambda tubevelgen uit Dussen en opnieuw gespaakt met Sapim Race spaken. Al met al 140 euro aan gespendeerd, als ik de tubes even niet meereken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Per saldo groeit het aantal bruikbare fietsen. M'n Bianchi voor de lange weekendritten, m'n Vetta voor de dagelijkse forenskilometers (en daarmee de meestgebruikte van het stel) nn dan schuiven de wielen die in de Vetta zaten door naar m'n singlespeed Presto. Heb ik eindelijk een stadsracer die ik met een enigszins gerust hart op slot durf te zetten in de stad. Nu de Merlin nog eens opnieuw opbouwen en dan wel zo'n beetje klaar.
fietsen doe ik net als een prof,
Welke stem had je in gedachten? Ik vind deze erg mooi in het geheel passen, wellicht komt het door de spacers die er nog onder zitten?djee-djee schreef:Blijf ze mooi vinden, misschien alleen een andere stem?
Speel je trouwens ook bike polo in Barceona @jsprbcn?
Ik speel geen bike polo trouwens