Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Versterking bij Rabobank

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 14 aug 2010 13:46

Gepraat, wellicht, mogelijkheden? Hij heeft op 24 Juli 2010 een tweejarig contract getekend bij de Rabo ploeg.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 aug 2010 14:12

De enige die dat volgens mij gemeld hebben is de Telegraaf, Rabobank of LL Sanchez hebben het niet naar buiten gebracht. Zou me helemaal niets verbazen als de Telegraaf weer eens een beetje voorbarig is geweest.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

thoughtless
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2010 16:31

thoughtless 15 aug 2010 20:32

Telegraaf als berichtgever neem ik al geruime tijd niet meer serieus!

danthaman
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 23 aug 2009 17:08

danthaman 20 aug 2010 12:04

Zoals verwacht: Mentsov gaat weg en wel naar Geox. Hij neem Kozonchuk en Ardilla mee. Positief voor Gesink en Mollema, of toch een aderlating?

Mentsjov heeft de laatste jaren in ieder geval voor een paar mooie resultaten gezorgd!
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 20 aug 2010 12:13

ik vind het niet erg. Ik heb niets met Mentsjov. Ik hoop dat ze een goede vervanger aantrekken.

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 20 aug 2010 12:17

Ik vind het ook niet erg.
Elke keer als ik hem zie denk ik niet aan die overwinningen maar denk ik altijd "net niet". Hij heeft het bij mij gepresteerd meer de nadruk te leggen op het gepruts van hem dan op de overwinningen.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 20 aug 2010 12:21

Geox! Dat is wel verassend want ik dacht dat hij naar Katoesha zou gaan.
Leuk rijtje al: Menchov, Sastre en Cunego.

Menchov heeft samen met Rabo een paar mooie successen gehad. Geen spraakmakende renner wel succesvol.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 20 aug 2010 12:48

danthaman schreef:Zoals verwacht: Mentsov gaat weg en wel naar Geox. Hij neem Kozonchuk en Ardilla mee. Positief voor Gesink en Mollema, of toch een aderlating?

Mentsjov heeft de laatste jaren in ieder geval voor een paar mooie resultaten gezorgd!


Ik denk toch dat het wel een aderlating is, juist voor Gesink en Mollema, Rabobank moet zorgen dat ze een goede vervanger aantrekken. Eentje die er voor kan zorgen dat Gesink en Mollema de koers niet in hun uppie hoeven te dragen. Want ik denk dat juist door de aanwezigheid van Menchov Gesink een mooi resultaat heeft weten te behalen in de Tour.

Maar goed welke ronderenner is op dit moment beter dan Menchov én is haalbaar voor Rabobank?
Daarom denk ik eigelijk dat het niet slim is geweest van Rabo om hem te laten gaan.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 aug 2010 13:10

Er is geen betere ronde renner te krijgen op dit moment, de stoelendans is al weer voorbij en iedereen heeft weer een contract. Denk dat Rabobank Menchov een beetje te duur vond worden, eens zien wat ze nog aan gaan trekken. Aan bijv LL Sanchez heeft Gesink denk ik op z'n minst net zoveel als Menchov, hij moet alleen dan wel zelf de verantwoordelijkheid dragen. Maar in de kleinere koersen zijn die 2 behoorlijk aan elkaar gewaagd en dat moet mooi uit te spelen zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5806
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 aug 2010 13:43

Zou voor Thomas Dekker een terugkeer mogelijk zijn bij Rabobank?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

lancestrong
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 04 aug 2009 14:18

lancestrong 20 aug 2010 13:48

Heerlijk toch dat hij weg is?! Hij neemt ook nog eens twee prutsers mee, prachtig zou ik zeggen. Volgend jaar in de Tour Gesink als kopman en Mollema in zijn eerste Tour gewoon als knecht. Menchov heeft het dit jaar natuurlijk geweldig gedaan in de Tour, maar ik ben de andere jaren nog niet vergeten. Statistisch gezien is de kans dat hij volgend jaar weer slecht rijdt vrij groot.

Tour 2011: Gesink, Mollema, Ten Dam, Boom, Kruiswijk, Breschel, Freire en dan heb je nog een rits renners voor de laatste twee plaatsen. Als Rabo erin slaagt nog een of twee echte versterkingen te halen (wat moet kunnen met het vertrek van de dure Menchov) zie ik het wel zitten

eelcoz

eelcoz 20 aug 2010 13:54

Lancestrong schreef:Heerlijk toch dat hij weg is?! Hij neemt ook nog eens twee prutsers mee, prachtig zou ik zeggen. Volgend jaar in de Tour Gesink als kopman en Mollema in zijn eerste Tour gewoon als knecht. Menchov heeft het dit jaar natuurlijk geweldig gedaan in de Tour, maar ik ben de andere jaren nog niet vergeten. Statistisch gezien is de kans dat hij volgend jaar weer slecht rijdt vrij groot.


Laten we nu even reeel blijven: In de laatste 5 Rondes van Frankrijk is Mentjsov twee keer 3e geworden, een keer 5e, een keer 51e en een keer niet uitgereden (In 2007 afgestapt vanwege het Rasmussen-gedoe). Alleen 2009 was echt slecht, maar toen had hij al wel de Giro gewonnen! Daarnaast ook nog 2 Vuelta's gewonnen. Dus waar hebben we het over?

Plaats reactie