Bakker racing
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Als je iets besteld en je krijgt het is het normaal.
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word goed en snel opgelost is het een goede shop/
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word heel slecht opgelost is het gewoon een slechte zaak.
En dit is eerlijk gezegd niet de eerste keer dat ik dit lees over deze shop.
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word goed en snel opgelost is het een goede shop/
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word heel slecht opgelost is het gewoon een slechte zaak.
En dit is eerlijk gezegd niet de eerste keer dat ik dit lees over deze shop.
Ik heb in 2013 diverse malen iets besteld bij deze webshop en ik ben zeer tevreden. 1 maal ontbrak er een product bij mijn bestelling. Na een mailtje kwam dit alsnog de volgende dag binnen. ik ben een tevreden klant en zal zeker weer bij hen bestellen
-
- Forum-lid
- Berichten: 955
- Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33
Ik ben altijd uiterst wantrouwend tegenover mensen die in hun eerste post zich hosanna hosanna uitspreken over een webshop.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
paar keer naar tevredenheid besteld, toen handschoenen niet op voorraad waren kreeg ik zonder morren duurdere toegestuurd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
+1, natuurlijk zijn er altijd meer positieve geluiden dan negatief, anders zou 't wel heel dramatisch zijn.japiecarbon schreef:Ik ben het er wel een beetje mee eens. Als je iets besteld en je krijgt het is het normaal.
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word goed en snel opgelost is het een goede shop/
Als je iets verkeerd/kapot krijgt en het word heel slecht opgelost is het gewoon een slechte zaak.
En dit is eerlijk gezegd niet de eerste keer dat ik dit lees over deze shop.
Ben het wel eens dat het ontvangen van bestelde spullen van een webshop normaal zou moeten zijn en niet een goede ervaring.
Dat Goldenratio zijn mening deelt, begrijp ik goed: TS zou vraag hier niet plaatsen als hij een goed gevoel zou hebben over de gang van zaken.
Verder is het aan eenieder om te doen met ervaringen en meningen wat hij zelf wil.
In dit geval zou ik persoonlijk uit de buurt blijven van Bakker: waar rook is, is vuur.
Nu we het toch hebben over webshops: 'op voorraad', bestellen en betalen, 'oeps niet op voorraad'. Heel ergerlijk en in mijn ogen misleiding.
Dat Goldenratio zijn mening deelt, begrijp ik goed: TS zou vraag hier niet plaatsen als hij een goed gevoel zou hebben over de gang van zaken.
Verder is het aan eenieder om te doen met ervaringen en meningen wat hij zelf wil.
In dit geval zou ik persoonlijk uit de buurt blijven van Bakker: waar rook is, is vuur.
Nu we het toch hebben over webshops: 'op voorraad', bestellen en betalen, 'oeps niet op voorraad'. Heel ergerlijk en in mijn ogen misleiding.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- Matthijs1973
- Forum-lid
- Berichten: 444
- Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
- Locatie: Zeist
Mijn goede ervaring was (en is) gebaseerd op emailverkeer, bezoek shop, behandeling door Erwin en de prijs die hij me aanbood (ipv de prijs op de site). Ik heb daar een postiever gevoel aan over gehouden als aan een bestelling bij bijv. Futurumshop die de volgende dag netjes op tijd binnen is (wat idd volgens verwachting is).
Ik snap best dat meneer Goldenratio zijn slechte ervaring wil delen, het zat hem blijkbaar nog steeds erg hoog gezien de toonzetting van zijn betoog. Is ook gewoon een vervelende situatie die anders en beter opgelost had moeten worden. Om vervolgens iedere positieve opmerking over Bakker in twijfel te trekken....tja, jammer....
Maarreh, is er ondertussen al contact geweest met Bakker?
Ik snap best dat meneer Goldenratio zijn slechte ervaring wil delen, het zat hem blijkbaar nog steeds erg hoog gezien de toonzetting van zijn betoog. Is ook gewoon een vervelende situatie die anders en beter opgelost had moeten worden. Om vervolgens iedere positieve opmerking over Bakker in twijfel te trekken....tja, jammer....
Maarreh, is er ondertussen al contact geweest met Bakker?
-
- Forum-lid
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17
Als we dan toch bezig zijn, ook ik heb enkele malen hier wat besteld, en nooit een probleem mee gehad.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Ik heb ook eens een 3T dorico team carbon zadelpen gekocht bij hem, was zeer aantrekkelijk geprijsd. Echter bij levering bleek het een gebruikte pen te zijn, die tevens fors aangedraaid was geweest.
Heb hem toen gebeld en de pen teruggebracht in Nederweert( hij zat net in z'n nieuwe pand) en een nieuwe pen meegekregen, kreeg er nog een set armstukken bij voor de moeite.
Was gelukkig een kort ritje, maar de eerste ervaring met Erwin als verkopende partij was niet heel super......
Heb hem toen gebeld en de pen teruggebracht in Nederweert( hij zat net in z'n nieuwe pand) en een nieuwe pen meegekregen, kreeg er nog een set armstukken bij voor de moeite.
Was gelukkig een kort ritje, maar de eerste ervaring met Erwin als verkopende partij was niet heel super......