Onder de conische spacer zat gewoon een afdekplaatjegaisdergerman schreef:
Weet iemand waar ik een lager afdekplaatje voor de supersix kan bestellen. Ik geloof dat de evo een ander model is.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Afbeelding](http://img.tapatalk.com/d/14/01/17/9ubata4y.jpg)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Onder de conische spacer zat gewoon een afdekplaatjegaisdergerman schreef:
Weet iemand waar ik een lager afdekplaatje voor de supersix kan bestellen. Ik geloof dat de evo een ander model is.
Haha gelukkig maar! Als je de spacetoren erboven weg denkt ziet het er strak uit!gaisdergerman schreef:Onder de conische spacer zat gewoon een afdekplaatjegaisdergerman schreef:
Weet iemand waar ik een lager afdekplaatje voor de supersix kan bestellen. Ik geloof dat de evo een ander model is..
de arione is ongeveer 3 cm langer dan de meeste zadels, het meeste daarvan achteraanSoap schreef:Mannen, ik heb een vraagje m.b.t. de stand van mijn nieuwe zadel (Fizik Arione CX Carbon) op het standaard Cannondale C2 zadelpen (setback). Ik krijg het zadel niet meer exact zoals hij stond met het Prologo zadel wat er standaard op zat tov mijn geometrie. Naar mijn gevoel is daarmee mijn pedaalkracht wat verstoord en overstrek ik de slag wat.
Volgens mijn geometrie meting zou ik maar 12 cm mogen hebben van het hart van het zadel naar achteren toe, dit red ik momenteel helaas niet. (Is bijna 15cm.)
Verder naar voren schuiven gaat niet, dan gaat de klem raar staan.
Wat te doen? Of het zadel aanpassen of op zoek naar een straight zadelpen ? Of is er nog een andere oplossing? Of lees ik de maten niet goed?
bulls1966 schreef:Dat het maar snel voorjaar is.
Upgrade gedaan van mijn Evo.
Nieuwe wielen lightweight Gen 3 tubes en nieuw zadel antares 00
Dura ace 9000 nu 5.9 kg
Ben er blij mee![]()
Yup, makes sense.bulls1966 schreef:Wielen zijn tubes 975 gram en veloflex carbon 255 gram, Dura-ace groep zonder crankstel 1295 gram SISL2 crankstel 484 gram zadel 135 gram stuur k-force FCA 210 gram, FSA stuurpen 160 gram, frame 54cm Himod rond de 800 gram(Estimate), vork 340 gram,arundel bidon houders 24 gram als je dit bij elkaar optelt zit je aan 5932 gram. zonder het lichtgewicht cannondale stuurlint,
De 5.9 kg was gewogen bij de LBS, zelf heb een geen goede weegschaal maar van het voorjaar zal ik nog eens wegen