Telefoon droog houden in achterzak
Vershoudfolie werk ook! gewoon een stukje afscheuren, strak om je telefoon wikkelen en je kunt er direct je gps tracher op aflezen (of mee bellen, maar tijdens het fietsenbel je niet!). Voordeel is ook dat je nog prima je tel. kan bedienen en alles zichtbaar is en waterdicht. Al is een sealbag wel beter! Wat ik ook nog wel eens doe is de tel. in het zakje van de zonnebril en die in een sealbag. Voorkom je idd de condensvorming mee.
-
- Forum-lid
Die gebruik ik ook. Met fietsen en met hardlopen. Nog geen condensvorming gehad en de foon is prima te bedienen in het zakje. Gaat al meer dan een jaar mee!onnot schreef:Ik gebruik een zakje van action. Kost € 1,25 geloof ik. En de telefoon is goed te bedienen met dit zakje.
Een keer met pittige regen gedurende 70 minuten buiten geweest, geen druppel vocht erin.
Zitten die zakjes van Action in hun vaste assortiment, of is dat een eenmalige aanbieding op=op ?dielange schreef:Die gebruik ik ook. Met fietsen en met hardlopen. Nog geen condensvorming gehad en de foon is prima te bedienen in het zakje. Gaat al meer dan een jaar mee!onnot schreef:Ik gebruik een zakje van action. Kost € 1,25 geloof ik. En de telefoon is goed te bedienen met dit zakje.
Een keer met pittige regen gedurende 70 minuten buiten geweest, geen druppel vocht erin.
-
- Forum-lid
Volgens mij heeft de action deze vast in het assortiment zitten.
-
- Forum-lid
Dat soort zakjes zijn in verschillende maten overal en nergens verkrijgbaar.
- fietsnewbie
- Forum-lid
Ik heb een telefoon van 20 euro. Wat kan mij overkomen?
Maar zonder gekheid. Ik gebruik ook altijd een boterhamzakje. Nooit problemen mee gehad.
Maar zonder gekheid. Ik gebruik ook altijd een boterhamzakje. Nooit problemen mee gehad.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Gebruik er ook zo (maar dan niet van ikea), het voordeel is dat het plastic blijkbaar nog dun genoeg is om de telefoon te bedienen. Bij mij toch alleszins, touchscreen reageert als ik over het plastic wrijf.kloekloek schreef:Bij de Ikea heb je hersluitbare plastic zakjes.
Als het vies weer is stop ik mijn telefoon met wat geld hierin.
Zoiets dus:
Condens is er soms wel wat, maar goed een paar uur in de achterzak als het aan het regenen is, dan maakt dat klein beetje condens niet veel uit.
En voor de prijs dat ze kosten moet je het inderdaad ook niet laten.