foto van je fiets
[quote="peteri200"]Hierbij mijn 2 Argon18 fietsen.
Mooie bikes!
Wat voor spatborden zijn dat op de 2e fiets?
En kan je een detailfoto posten hoe ze gemonteerd zijn?
Mooie bikes!
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Mooi! Ben zelf ook naar een zwart zadel en stuurlint gegaan.
Ga ook nog de bladen vervangen voor zwarte (Praxis Works) en eens kijken voor een mooie setje velgjes.
ric schreef:peteri200 schreef:Hierbij mijn 2 Argon18 fietsen.
Mooie bikes!
Ik heb ze zelf gemaakt van een set normale sks raceblade spatborden (die met elastieken rond je vork zitten) en een set sks raceblade long spatborden. Van deze 2 sets heb ik 1 spatbord gemaakt welke dus helemaal rond je wiel zit. Het werkt perfect zowel voor je voeten,benen, rug,kont alsook je fiets blijft er een stuk schoner door.
En qua bevestigingen enzo, dat is toch een kwestie van zelf wat beugeltjes en verbindingen maken de standaard bijgeleverde troep is nu niet echt pasklaar....
-
- Forum-lid
Dat heb ik inderdaad overwogen, maar laat ze voorlopig toch zitten, Vind het wel in het geheel passen, en met het zwarte zadel/stuurlint heb ik al meer rust gecreëerd. Moest er even aan wennen maar vind het nu eigenlijk erg mooi. Vooral omdat alles strak zwart/wit is, wanneer je een fiets met schreeuwerige kleuren neemt, zoals bijvoorbeeld Bianchi, dan vind ik het zelf ook te worden.
Foto's door mij en van mijn fiets deze maand in Ciclotursimo
Vandaag mijn fiets afgebouwd.
Nieuw frame ontvangen via salden.
Gezien ik al een andere fiets had gekocht overweg ik deze te verkopen. Wat denken jullie dat ik er nog voor kan vragen?
Het is een Giant TCR composite.
Ultegra compact groep.
Wielset rose rs1400.
Nieuw frame ontvangen via salden.
Gezien ik al een andere fiets had gekocht overweg ik deze te verkopen. Wat denken jullie dat ik er nog voor kan vragen?
Het is een Giant TCR composite.
Ultegra compact groep.
Wielset rose rs1400.
Sinds 1,5 jaar geleden ben ik ook begonnen met fietsen, alhoewel ik voorheen regelmatig met de mtb het bos in ging.
Om te proberen maar een beginnersfietsje op de kop weten te tikken, maar amper 2 maanden later werd deze gestolen uit de garage.
Gelijk erna weer op zoek gegaan naar een andere fiets en uitgekomen bij de Bulls. De fiets is volledig afgemonteerd met Ultegra waarmee amper werd gefietst.
Ook ik trek me geen kl*te aan van welke poltie dan ook, en heb dan ook een mooi zadeltasje, een pompje aan het frame en fietsbel en een Garmin 62st aan mijn stuur hangen
Ik sta af en toe te kwijlen bij de fietsen die jullie op dit forum zetten, dus met plaatsvervangende schaamte hieronder de foto's..
Om te proberen maar een beginnersfietsje op de kop weten te tikken, maar amper 2 maanden later werd deze gestolen uit de garage.
Gelijk erna weer op zoek gegaan naar een andere fiets en uitgekomen bij de Bulls. De fiets is volledig afgemonteerd met Ultegra waarmee amper werd gefietst.
Ook ik trek me geen kl*te aan van welke poltie dan ook, en heb dan ook een mooi zadeltasje, een pompje aan het frame en fietsbel en een Garmin 62st aan mijn stuur hangen
Ik sta af en toe te kwijlen bij de fietsen die jullie op dit forum zetten, dus met plaatsvervangende schaamte hieronder de foto's..
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Niks mis met die fiets(en), lijkt mij! Nou ja, zoals je zelf al schrijft, nogal wat 'spul' op/aan de fiets 'geplakt' . Maar daar trek je je terecht verder niets van aan .kloekloek schreef:...dus met plaatsvervangende schaamte hieronder de foto's..
60 x Ventoux