Hmmm, bovenstaande blijkt ijdele hoop geweest te zijn. Kreeg vandaag een mail dat de levering met minimaal twee weken is uitgesteld. De reden die wordt opgegeven is nu niet de drukte en de verhuizing, maar de levering van onderdelen. Ik ga maar even wennen aan het idee dat de echte start van het seizoen (voor mij begin maart) nog niet op m'n nieuwe fiets zal zijncanyon81 schreef:Mooi, dat schept weer hoop voor de levering van mijn fiets!Deemes schreef:Joehoe, vandaag bevestiging gekregen dat 'de mijne', Ultimate CF SLX 9.0, vanmorgen in Koblenz is opgepikt door UPS! Verwacht de levering dus eerstdaags!
Dirk
Canyon
Eenvoud kenmerkt het ware.
dan ben ik heel benieuwd wanneer ik de mijne krijg (vandaag besteld en was op voorraad)...
we zullen zien...aan de andere kant heb ik ook geen haast
Bike-components.de verkoopt nu ook 1 1/4 stuurpennen van Ritchey!
Stuk goedkoper dan bij Canyon zelf!
http://www.bike-components.de/products/ ... -2014.html
Stuk goedkoper dan bij Canyon zelf!
http://www.bike-components.de/products/ ... -2014.html
-
- Forum-lid
Bedankt.
Ik overweeg een overstap van mijn huidige Aeroad DI2 naar de Ultimate (frame)
Het probleem is dat mijn huidige fiets een externe accu heeft, en met een externe accu is de Ultimate nooit leverbaar geweest.
Ik zie nu dat het geen probleem zou moeten zijn om deze aan de onderbuis te bevestigen.
Alleen zit ik een beetje in dubio; want ik heb het vermoeden dat dit jaar het laatste jaar van de Aeroad is.
Ik overweeg een overstap van mijn huidige Aeroad DI2 naar de Ultimate (frame)
Het probleem is dat mijn huidige fiets een externe accu heeft, en met een externe accu is de Ultimate nooit leverbaar geweest.
Ik zie nu dat het geen probleem zou moeten zijn om deze aan de onderbuis te bevestigen.
Alleen zit ik een beetje in dubio; want ik heb het vermoeden dat dit jaar het laatste jaar van de Aeroad is.
Gisteren gelukkige eigenaar geworden van een Canyon Ultimate CF SLX met Campagnolo record. Momenteel nog aan het wachten op een stel Reynolds Assault wielen om de fiets compleet te maken.
Het kleur is Deep black white, ik vraag me echter af wat de beste manier is om de fiets schoon te maken? Door montage en dergelijke zitten er een aantal vetplekken op. Wat is jullie ervaring?
Van zodra ik de wielen heb, post ik enkele foto's.
Gr,
Jeroen
Het kleur is Deep black white, ik vraag me echter af wat de beste manier is om de fiets schoon te maken? Door montage en dergelijke zitten er een aantal vetplekken op. Wat is jullie ervaring?
Van zodra ik de wielen heb, post ik enkele foto's.
Gr,
Jeroen
Laatst gewijzigd door Bjeroen op 09 feb 2014 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Met "Brunox Carbon Care" Gaat die mooi van glanzen...