Nieuwe fiets 66 cm
-
- Forum-lid
Nadat mijn oude fiets (en kameraad) nagenoeg overleden lijkt na een vlucht met transavia; ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe fiets. Mijn vorige fiets (zwarte alu/carbon, Campy van Tuyl) was 66cm.
Na wat speurwerk hier, en op wat andere sites ben ik eigenlijk tot de volgende merken gekomen die grote fietsen bieden:
Canyon
Rose.
Welke merken voeren nog meer fietsen van 66 cm (of grootvallende 64érs?)
Na wat speurwerk hier, en op wat andere sites ben ik eigenlijk tot de volgende merken gekomen die grote fietsen bieden:
Canyon
Rose.
-
- Forum-lid
De ene geometrie is de andere niet. Dus als je nu een kassiek 66cm frame hebt kan het makkelijk zijn dat je met een sloping frame op een 62 uit komt.marcus1981 schreef:Nadat mijn oude fiets (en kameraad) nagenoeg overleden lijkt na een vlucht met transavia; ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe fiets. Mijn vorige fiets (zwarte alu/carbon, Campy van Tuyl) was 66cm.
Canyon
Rose.
Ben benieuwd hoe lang je bent en wat je bbl is.
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
Ik rijd zelf een Canyon Ultimate AL in 66cm, maar heb dan ook een bbl van 100cm (bij 194cm lengte..
En inderdaad, geometrie van frames is wel wat veranderd de laatste jaren, dus wat is de bbl en lengte ?
En inderdaad, geometrie van frames is wel wat veranderd de laatste jaren, dus wat is de bbl en lengte ?
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
lengte is 207 en bbl is 101.
Nu al mooi, deze hulp.
Nu al mooi, deze hulp.
Maat 66? Bizar. Maat 58 en een extra lange zadelpen lijkt mij beter bij jouw postuur passen.bigfloor schreef:Ik rijd zelf een Canyon Ultimate AL in 66cm, maar heb dan ook een bbl van 100cm (bij 194cm lengte..