Cube
@ B Dekker
Als je geen bezwaar hebt tegen een rood streepje.............kun je hem hier vinden voor 10 euro + 6 euro verzendkosten. Het is trouwens ook nog een speciale "Cube Edtion" ook.
http://www.bike-discount.de/shop/k1167/ ... l?mfid=111
Anders heb ik er ook nog een liggen die je voor 10 euro + eventuele verzendkosten mag hebben ( helemaal zwart, zadeldek zonder stiksels of strepen, alleen merknaam en type staan erop gedrukt ). Is nieuw, komt van Canyon Roadlite 6.0 2014 af.
Als je geen bezwaar hebt tegen een rood streepje.............kun je hem hier vinden voor 10 euro + 6 euro verzendkosten. Het is trouwens ook nog een speciale "Cube Edtion" ook.
http://www.bike-discount.de/shop/k1167/ ... l?mfid=111
Anders heb ik er ook nog een liggen die je voor 10 euro + eventuele verzendkosten mag hebben ( helemaal zwart, zadeldek zonder stiksels of strepen, alleen merknaam en type staan erop gedrukt ). Is nieuw, komt van Canyon Roadlite 6.0 2014 af.
wasbeer2006 schreef:Das gewoon het litening 2012/2013 frame, doen ze altijd het litening frame ietsje zwaarder maken en "degrederen" tot agree.Jaap Telder schreef:Agree 2014
mooi frame.
@Sirdutchy, welk frame heb je? liggen de balhoofd lagers kaal in het carbon? of in cups.
Als ze kaal in het carbon zitten dan goed met vet monteren.
Nog bedankt: het bleek uiteindelijk het balhoofd te zijn: te strak vastgedraaid door FM.
Nu op zoek naar kwaliteitswielen ivm scheuren van de oorspronkelijke ea30 van easton. Setje ea50 aero gekocht: die waren echter in de winkel al kapot. Nooit meer easton voor mij. Vanwege fietskleur liefst met witte elementen, maar is geen must.
Denk aan cosmic elite s van mavic, ksyrium equipe s of fulcrum.
Ben 75kg, rijd in NL veelal vlak, avg 35/hr.
Tips anyone?
als je niet van sheurende velgen houd moet je geen cosmic elite velgen kopen
De Ksyrium weet ik niet hoe het daarmee gesteld is
R3 heeft trouwens ook een witte naag en omdat je witte elementen zoekt in je wielen zijn ze kwa looks misschien nog wel het meest strak
witte stickers,witte naaf en zwarte velg met zwarte spaken
De Ksyrium weet ik niet hoe het daarmee gesteld is
R3 heeft trouwens ook een witte naag en omdat je witte elementen zoekt in je wielen zijn ze kwa looks misschien nog wel het meest strak
witte stickers,witte naaf en zwarte velg met zwarte spaken
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Matthijs1973
- Forum-lid
peter, de cosmic elite velgen scheuren niet (of in ieder geval stukken minder dan de ksyrium, etc.) de spaak-velg verbinding is ook anders (zonder opstaande rand) als bij de ksyrium's. Ik heb er in ieder geval zeer tevreden op gereden, in het begin was ik redelijk aan mijn gewicht en ze gaven geen crimp, kan ze iedereen aanraden. en het is weer eens wat anders als de boring R3
3 weken geleden mijn nieuwe Cube Agree GTC SL (model 2014) opgehaald. Op termijn misschien een ander wielsetje uitzoeken, maar eerst op deze de nodige kilometers maken.
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
- Jaap Telder
- Forum-lid
[/quote]
Erg mooie en goede fiets!
Wielen staan er toch wel mooi bij vind ik.
Erg mooie en goede fiets!
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 19 feb 2014 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Thanx, Ultegra 11 speed fietst ook echt veel beter dan Ultegra 6700. Deze foto beter?Jaap Telder schreef: Erg mooie en goede fiets!
Cube Agree GTC SL - 2014