Garmin Edge 500
Iemand ervaringen met volgende probleem:
Je kan je ritjes wel zien op de garmin, maar als je m aansluit op de computer zie je de rittten niet. Op een of andere manier zie ik de laatste 3 ritten niet op de laptop maar wel gewoon op de garmin...... Rest van de ritten zie ik wel. strange....
Je kan je ritjes wel zien op de garmin, maar als je m aansluit op de computer zie je de rittten niet. Op een of andere manier zie ik de laatste 3 ritten niet op de laptop maar wel gewoon op de garmin...... Rest van de ritten zie ik wel. strange....
Ik heb nu ongeveer een jaar een Edge 500, waar ik heel tevreden mee ben. Vandaag zie ik ineens dat er twee kleine barstjes zitten in het plastic omhulsel rond het schermpje (zie foto). Ik ben er niet mee gevallen oid.
Heeft iemand dit eerder gehad? Ik hoop niet dat dit betekent dat mn Edge niet meer waterdicht is...
Heeft iemand dit eerder gehad? Ik hoop niet dat dit betekent dat mn Edge niet meer waterdicht is...
-
- Forum-lid
Ik wil nu ook een garmin edge 500 gaan kopen. Voor 145 euro vind ik het een mooie prijs. Maar nu zag ik dat een barfly ook wel een goede aankoop erbij is. Gebruiken jullie die hier ook allemaal of zijn de bandjes voldoende?
De originele voldoet prima, echter een barfly werkt voor mij nog beter. Je kijkt er makkelijker op doordat deze je Garmin verder naar voren plaatst. Ook het bedienen vind ik praktischer door de positie, over de looks dan nog niet eens te spreken...
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Bedankt voor de info. Ik zal hem in eerste instantie wel op mijn stuurpen bevestigen. Of weet iemand waar je voor een heel klein prijsje een barfly kan kopen?
Hoe kun je in Garmin Connect je eigen hartslagzones instellen (min/max binnen zone)?
Als ik een workout aanmaak, en de zones instel, geeft de Edge al snel aan dan de workout voltooid is.
Ik wil dus de Edge gebruiken om de min/max binnen de zones instellen en daar buiten op te rijden. Als het goed is geeft de Edge een waarschuwing als je buiten de zones komt.
Als ik een workout aanmaak, en de zones instel, geeft de Edge al snel aan dan de workout voltooid is.
Ik wil dus de Edge gebruiken om de min/max binnen de zones instellen en daar buiten op te rijden. Als het goed is geeft de Edge een waarschuwing als je buiten de zones komt.
-
- Forum-lid
Hoe kan je maximaal Hartslag en Cadans invoegen op je scherm Tot nu toe kan ik alleen maximaal in % invoeren bij max Hs.
alsvast bedankt
alsvast bedankt