Canyon
- sprintbommetje
- Forum-lid
Persoonlijk vind ik de Stealth versie mooier! Maar blijft een persoonlijke kwestie he?
Succes!
Succes!
Ik hou deze wielen.
Eventueel kan ik de hoge wielen (reynolds 46) uit mijn Aeroad gerbruiken.
Ik heb ook nog Fulcrum Zero's liggen.
Eventueel kan ik de hoge wielen (reynolds 46) uit mijn Aeroad gerbruiken.
Ik heb ook nog Fulcrum Zero's liggen.
-
- Forum-lid
Zo van de fotos is te lastig, Ik zou gaan kijken
ik heb zelf de CF SLX 9.0 SL Stealth en met de Mavics die erbij zitten kleurt ie helemaal mooi af (mooi één zwart geheel), bij de zwart/witte versie is dat natuurlijk minder. Wil je een meer opvallende fiets dan zwart/wit nemen, anders zeker de stealth versie
overigens op de plaatjes van de Canyon site die jij hier laat zien, zie je bij de stealth versie vrij goed de letters en zie je kleurverschil tussen het zwarte en wat meer grijze. Is het echt is dat niet zo (foto is vast gemaakt met veel verlichting en nabewerkt). De letters van Canyon op de schuine buis zijn in het echt nauwelijks te zien en het verschil grijs/zwart ook niet. Het is dus echt één donker/zwart geheel.
Laatst gewijzigd door karluk op 27 feb 2014 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat viel mij ook op toen ik de foto's van Stuntman Mike zag.
overigens op de plaatsjes van de Canyon site die jij hier laat zien, zie je bij de stealth versie vrij goed de letters en zie je kleurverschil tussen het zwarte en wat meer grijze. Is het echt is dat niet zo (foto is vast gemaakt met veel verlichting en nabewerkt). De letters van Canyon op de schuine buis zijn in het echt nauwelijks te zien en het verschil grijs/zwart ook niet. Het is dus echt één donker/zwart geheel.
Dat vind ik ook juist zo mooi.
Ik vind alleen die rode? letters niet zo mooi.
het breekt wel het geheel, die rode letters, aan de andere kant zitten ze ook redelijk 'uit zicht' (binnenkant en onderkant buizen).
Kleurt weer mooi bij hoge FFWD wielen
Kleurt weer mooi bij hoge FFWD wielen
Wil je een wit of zwart stuurlint/zadel? Ben zelf altijd van het witte en zou dus al gauw uitkomen op keuze 2. Vind alleen bij beide het rood in de fietsen zonde (lelijk). Moeilijk.... succes met kiezen!
No pain no gain, no guts no glory!