Goedkeuren bericht
Een link naar mountainbike.nl forum wordt ook al als spam gezien. 't is wat.....
- henschoten
- Forum-lid
Tja, ik begrijp dat de mod's wel zouden willen versoepelen, maar de NSA werkt niet mee.
Nog nooit eerder "last" van gehad, maar om 19:00u 2 fotos geprobeerd te plaatsen in "show hier je fiets" en ook ineens de melding van je post moet goedgekeurd worden. Nu 3u later staat mn reactie er nog niet bij.?
Komt de bruikbaarheid van een forum niet echt ten goede zo...
Komt de bruikbaarheid van een forum niet echt ten goede zo...
Gebeurde bij mij onlangs ook, toen er een bericht met foto's en linkjes kennelijk eerst goedgekeurd moest worden. Een ‘gewijzigd’ bericht wordt evenwel waarschijnlijk niet door de spamfilter getest. Als testje plaatste ik namelijk dezelfde tekst (met foto's en linkjes) in een (willekeurig) oud bericht van me, en... dat werd zonder morren geaccepteerd.
Vandaar dat ik afgelopen zaterdag — voor alle zekerheid — eerst een ‘dummy’ nieuw bericht in het Texel-topic plaatste, en vervolgens dat bericht meteen wijzigde voor een tekst met diverse foto's en linkjes. En dat ging dus prima.
Vandaar dat ik afgelopen zaterdag — voor alle zekerheid — eerst een ‘dummy’ nieuw bericht in het Texel-topic plaatste, en vervolgens dat bericht meteen wijzigde voor een tekst met diverse foto's en linkjes. En dat ging dus prima.
Zoals eerder aangegeven heb ik in een eerder stadium 2 account aangemaakt. Reden is terug te vinden in mijn vraag over ergonomie en hoe groot is de fout die ik gemaakt heb?
Mijn account fietsnewbie is ruim 2 weken geleden geblockt en nog steeds niet vrijgegeven. Vandaag is het account Wolfhound32 hetzelfde lot ten deel gevallen.
Inmiddels een derde account aangemaakt om dit kenbaar te maken. Hopelijk kan Wolfhound32 weer snel vrij komen. Ik heb een wielenvraag gepost waarop ik nu zelf niet meer kan reageren.
Graag hulp.
Mijn account fietsnewbie is ruim 2 weken geleden geblockt en nog steeds niet vrijgegeven. Vandaag is het account Wolfhound32 hetzelfde lot ten deel gevallen.
Inmiddels een derde account aangemaakt om dit kenbaar te maken. Hopelijk kan Wolfhound32 weer snel vrij komen. Ik heb een wielenvraag gepost waarop ik nu zelf niet meer kan reageren.
Graag hulp.
Hallo Mods. Ik zie dat klimmer nu hetzelfde probleem heeft als ik gisteren. Ik post vaak met links en dat is nooit een probleem tot gisteren waar een post met mountainbike punt nl als resultaat opleverde dat het berich opgeslagen was maar nog goedgekeurd moest worden. Enig idee?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik had net een te koop bericht geplaatst en die is nu verdwenen. Kan iemand mij dat uitleggen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 62#p928562
Je had al één verkooptopic open staan
Wat is fout, wat kan echt niet
Je had al één verkooptopic open staan
Wat is fout, wat kan echt niet
Previous name Jansen01