Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
Super verslag! Heerlijk om te lezen....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wintersport was super vorige week (100% zon!!), maar zo'n GC verslag kriebelt dan ook wel weer. Maar ja, keuzes.......
Less is bore
Wij gaan volgende week dinsdag, krijg er zin in zo!
- Tracing_NL
- Forum-lid
@ steven; Dat is ook de bedoeling
@ galileo; 1: klim soria, 2: na baraquillo, 3: fataga , 4: ?
Doe ik nu nog mee voor de koelkast?
@ havana / Daniel; Thanks. Na al de posts, verhalen en info van jullie welke ik heb gebruikt is dit wel leuk om te horen.
@ galileo; 1: klim soria, 2: na baraquillo, 3: fataga , 4: ?
Doe ik nu nog mee voor de koelkast?
@ havana / Daniel; Thanks. Na al de posts, verhalen en info van jullie welke ik heb gebruikt is dit wel leuk om te horen.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi!!
Less is bore
Foto 3 is uit uitzicht op Fataga. In de verte zie je de weg naar "de 2 haarspelden" (cover Fiets).
- Jeroen Vermeeren
- Forum-lid
- Contact
foto 1 = start klim Mont Leon inderdaad
foto 2 = afdaling barranquillo richting kust
foto 3 = ayacata (uitzicht over GC 60 terug naar San Bartolome) denk ik
foto 4 = denk ik boven aan Mont Leon, bij die parkeerplaats, niet?
foto 2 = afdaling barranquillo richting kust
foto 3 = ayacata (uitzicht over GC 60 terug naar San Bartolome) denk ik
foto 4 = denk ik boven aan Mont Leon, bij die parkeerplaats, niet?
-
- Forum-lid
Ook net terug van weekje Gran Canaria, heerlijk gefietst.
En ik ben sterker dan vorig jaar op GC
Vorig jaar 44 minuten over stuk Pasadilla - Cazadores gedaan (moest toen even stoppen om hartslag weer normaal te krijgen), dit jaar in 35 minuten, had achteraf harder gekund, maar in mijn beleving was het nog zwaarder dan het uiteindelijk was, dus rustig aangedaan op de minder steile stukken, teveel bijgekomen.
Dit jaar voor het eerst de klim van Puerto Mogan naar Mogan gedaan en via GC-605 verder omhoog, prachtige klim.
Vorig jaar 44 minuten over stuk Pasadilla - Cazadores gedaan (moest toen even stoppen om hartslag weer normaal te krijgen), dit jaar in 35 minuten, had achteraf harder gekund, maar in mijn beleving was het nog zwaarder dan het uiteindelijk was, dus rustig aangedaan op de minder steile stukken, teveel bijgekomen.
Dit jaar voor het eerst de klim van Puerto Mogan naar Mogan gedaan en via GC-605 verder omhoog, prachtige klim.
Wat een vette klim is dat he, wij zijn daarna nog over dat fantastisch stuk wegdek doorgefietst naar Ayacata..nielsveldman schreef:Ook net terug van weekje Gran Canaria, heerlijk gefietst.
Ook onze vakantie is geboekt naar Gran Canaria komende juli. Gelijk even een fiets geregeld bij Free-Motion.
Met al die foto's heb ik er in ieder geval erg veel zin in.
Met al die foto's heb ik er in ieder geval erg veel zin in.