Algerije, om precies te zijnCodalunga schreef:Marokkaan.fiedoo schreef:'t is natuurlijk geen wielertoert maar die fransman, Nacer Bouhanni, die naam klinkt toch sterk noord-afrikaans? En is nog een topper ook!
Allochtone wielrenner
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Die Keniaan die afgelopen jaar de Tour won, kun je die niet vragen voor dit artikel? 

Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Je hebt gelijk , shukranrhino7 schreef:Algerije, om precies te zijnCodalunga schreef:Marokkaan.fiedoo schreef:'t is natuurlijk geen wielertoert maar die fransman, Nacer Bouhanni, die naam klinkt toch sterk noord-afrikaans? En is nog een topper ook!

De groeten
-
- Forum-lid
Heb inmiddels wel zijn eerste trainer gesprokenuninvitedguest schreef:Die Keniaan die afgelopen jaar de Tour won, kun je die niet vragen voor dit artikel?

Ben overigens bezig met twee verhalen over dit thema. Eén voor Procycling (insteek: Afrikaanse profwielrennen) en een voor Fiets (Waarom zien we in Nederland weinig zwarte en allochtone wielrenners?
Waarom noem je het dan "allochtone" wielrenners? Het gaat er uiteindelijk om dat je wilt weten waarom we weinig mensen in Nederland zien fietsen die qua origine ergens anders uit de wereld komen. Ze kunnen dus ook geadopteerd zijn, hier al 3 generaties wonen enz. Dat is toch anders dan allochtoon.PaulBoogerd schreef:Heb inmiddels wel zijn eerste trainer gesprokenuninvitedguest schreef:Die Keniaan die afgelopen jaar de Tour won, kun je die niet vragen voor dit artikel?
Ben overigens bezig met twee verhalen over dit thema. Eén voor Procycling (insteek: Afrikaanse profwielrennen) en een voor Fiets (Waarom zien we in Nederland weinig zwarte en allochtone wielrenners?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ja en wat is de definitie van een zwarte wielrenner. Ik ben geen lid van een bond of wielervereniging. Dus ben ik dan ook een zwarte wielrenner?
Ik vind het een beetje een vreemde insteek, je gaat toch ook niet onderzoeken waarom er zo weinig Nederlanders cricket spelen?
Ik vind het een beetje een vreemde insteek, je gaat toch ook niet onderzoeken waarom er zo weinig Nederlanders cricket spelen?
-
- Forum-lid
Wel als ik voor een cricket-blad zou schrijven..tieky schreef:Ja en wat is de definitie van een zwarte wielrenner. Ik ben geen lid van een bond of wielervereniging. Dus ben ik dan ook een zwarte wielrenner?
Aan zijn meerdere "antwoorden" waaronder deze is hij daar zelf ook nog niet uit denk ik...
1] Je hebt zwarte/donkere mensen in Nederland die wielrennen
2] Je hebt allochtonen in Nederland die wielrennen
3] Je hebt blanke allochtonen in Nederland die wielrennen
4] Je hebt zwarte/donkere allochtonen in Nederland die wielrennen
5] Je hebt zwarte/donkere mensen die Nederlander zijn en wielrennen
6] Je hebt meer zwarte/donkere mensen uit bv de Randstad die wielrennen dan
uit bv Haaksbergen die wielrennen
7] Je bent een knappe gast als je het verschil ziet wie nu wel of niet een allochtoon is...
Wat is het volgende artikel? Waarom zie je/zijn er weinig homofiele wielrenners? Zijn er misschien meer lesbische wielrensters?
Ik zal hem helpen:PaulBoogerd schreef: (Waarom zien we in Nederland weinig zwarte en allochtone wielrenners?
1] Je hebt zwarte/donkere mensen in Nederland die wielrennen
2] Je hebt allochtonen in Nederland die wielrennen
3] Je hebt blanke allochtonen in Nederland die wielrennen
4] Je hebt zwarte/donkere allochtonen in Nederland die wielrennen
5] Je hebt zwarte/donkere mensen die Nederlander zijn en wielrennen
6] Je hebt meer zwarte/donkere mensen uit bv de Randstad die wielrennen dan
uit bv Haaksbergen die wielrennen
7] Je bent een knappe gast als je het verschil ziet wie nu wel of niet een allochtoon is...
Wat is het volgende artikel? Waarom zie je/zijn er weinig homofiele wielrenners? Zijn er misschien meer lesbische wielrensters?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
- Forum-lid
Geen idee wat je zoekt, je bedoeling is, laat staan wat je een onder een "fanatieke allochtone fietser" verstaat.PaulBoogerd schreef:Forumleden,
Voor een Fiets-artikel wil ik op zoek gaan naar de reden waarom we in Nederland nog steeds weinig fietsers van buitenlandse komaf zien. Hiervoor zou ik graag in contact komen met een fanatieke allochtone fietser. Toch een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg. Iemand die een persoon kent met wie ik in contact zou kunnen komen?
Dank!
Donkere huidskleur, ja, Fanatiek, ja, Allochtoon ehhm, nee niet volgens het groene boekje

Wat is het doel van een mogelijk virtueel-rendez-vous??
Moet overigens wel zeggen dat ik zelf ook zelden donkere mensen op de racefiets tegenkom, op de mountainbike is het mogelijk nog "erger", al helemaal "niet" in het wedstrijdcircuit of in het buitenland

Waan me in Allez Allez Zimbabwe soms

Kan er de humor wel van inzien, doe gewoon lekker mijn ding, ieder zijn voorkeur ongeacht herkomst, zoals met alles...
Zou er een boek over kunnen schrijven geloof ik