Pasvorm Northwave schoenen
Hallo,
Ik heb een paar kekke schoenen gezien van Northwave en ik ben benieuwd naar de pasvorm van deze schoenen.
Volgens mij wel een brede voorkant van de schoen dus erg lekker, maar ik lees bij de matentabel dat ik gewoon mijn schoenmaat aan moet houden.
Klopt dit? Ik heb voor mijn shimano's een maat groter moeten bestellen.
Ik hoor graag jullie advies.
Ik heb een paar kekke schoenen gezien van Northwave en ik ben benieuwd naar de pasvorm van deze schoenen.
Volgens mij wel een brede voorkant van de schoen dus erg lekker, maar ik lees bij de matentabel dat ik gewoon mijn schoenmaat aan moet houden.
Klopt dit? Ik heb voor mijn shimano's een maat groter moeten bestellen.
Ik hoor graag jullie advies.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hebben Northwave schoenen niet ongeveer dezelfde maatvoering als Shimanoschoenen?
Sidi 6.6 moet ik 2 maten groter hebben dan mijn gewone schoenen.
Fizik R1 moet ik 1 maat groter hebben
Specialized Deffroster moet ik 1 maat groter hebben is
Sidi 6.6 moet ik 2 maten groter hebben dan mijn gewone schoenen.
Fizik R1 moet ik 1 maat groter hebben
Specialized Deffroster moet ik 1 maat groter hebben is
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bedankt voor de reactie mannen, echter woon ik niet in de buurt van roseversand dus...puffdaddy schreef:Inderdaad voor breed en zelf ook één maat groter als normaal.
Ik zou zeggen gewoon passen.
Ik bestel wel een maatje groter en dan kijken.
Zelf zweer ik bij de Northwave schoenen. Zelf heb ik slechts een halve maat groter dan mijn schoenmaat. Normaal 42,5 nu 43.
Het zou heel goed kunnen verschillen afhankelijk van de vorm van de voet, in ieder geval prima schoenen!
Het zou heel goed kunnen verschillen afhankelijk van de vorm van de voet, in ieder geval prima schoenen!
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Dat gaat geen probleem zijn. Ik heb mijn NW Extreme Tech SBS mtb (voorlaatste model) ook in dezelfde maat als mijn Shimano R315's... Al voelen mijn Extreme Techs wel iets anders aan dan mijn winterschoenen en oude mtb schoenen van NW, lijkt smaller. Maar dat is niet zo. Zal wel nieuwigheid zijn, want ze zitten prima.drako955 schreef:Inmiddels de schoenen besteld, 1 maat groter.
En nu hopen dat ze goed passen.