Een tiebvaud is niet hetzelfde als onbekendheid met het simpele stam+t regeltje.scottpch schreef:Kees, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
In je post in een ander topic heb je het over assiteren ipv assiSteren, schoolmeesters en moraalridders zijn er al genoeg op dit forum!
foto van je fiets
Cheap light strong, choose two
Mijn "knapzak" verhit precies toch wel de gemoederen Ik vind het nog net kunnen, en het is toch ook superhandig. Geen gedoe met dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen in mijn trui. Gewoon op de fiets springen en we zijn vertrokken...
Mijn Garmin, die zit voor mij op de perfecte positie, niet te fel naar voor, niet te fel naar achter.
De bidons, dat geef ik toe die kunnen beter, iemand suggesties?
Mijn Garmin, die zit voor mij op de perfecte positie, niet te fel naar voor, niet te fel naar achter.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Je hebt een mooie fiets, punt!tommymang schreef:Mijn "knapzak" verhit precies toch wel de gemoederen Ik vind het nog net kunnen, en het is toch ook superhandig. Geen gedoe met dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen in mijn trui. Gewoon op de fiets springen en we zijn vertrokken...
De rest is onbelangrijk.
Knapzak is al genoeg over gezegd, ieder zijn keus.
Vwb bidons, ben zelf gecharmeerd van doorzichtige Tacx Shiva's, denk dat mss zilver/metaal bij jou ook goed zou staan.(Tacx heeft die ook)
En denk dat als je voor volledig zwarte banden had gekozen, het er ook nog rustiger uitgezien had....
-
- Forum-lid
- Contact
Mijn inmiddels flink uitgebreide Canyon Ultimate CF uit 2012 met Shimano Ultegra 6700 groepset. Ik heb 'm uitgebreid met handgemaakte wielen (door Wheel-Tec) en een Selle Italia SLR carbon zadel. Onlangs heb ik ook een nieuwe KMC X10 SL-ketting gemonteerd.
Bekijk mijn blog Just Cycling NL en volg mij op Twitter
Bidons, houders, kabels, stuurpen: zwart. Oogt t net wat rustiger.tommymang schreef:Trek Madone 5.2 (2011)
De rest lekker laten ouwehoeren over een tasje ja of nee.
ps; ja, ik heb er ook eentje, maar die gaat pas achterop als de ritten langer zijn dan 150km.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Al langer lid van het forum - maar nog nooit gepost - en sinds kort in het bezit van een prachtige De Rosa die ik moeilijk voor me kan houden.
De specs zijn als volgt:
- Frame/vork: De Rosa R838
- Groep: Sram Force 10 sp.
- Wielen: Ursus Miura CB58
- Stuur, stuur- en zadelpen: Deda Zero100
- Zadel: Selle Italia SLR De Rosa
- Bidonhouders: Specialized (... -> enige bidonhouders in matchende kleuren)
- Buitenbanden: Vittoria Rubino
Stuur staat nog op het standje aankoop - gaan binnenkort wat spacers tussenuit.
De specs zijn als volgt:
- Frame/vork: De Rosa R838
- Groep: Sram Force 10 sp.
- Wielen: Ursus Miura CB58
- Stuur, stuur- en zadelpen: Deda Zero100
- Zadel: Selle Italia SLR De Rosa
- Bidonhouders: Specialized (... -> enige bidonhouders in matchende kleuren)
- Buitenbanden: Vittoria Rubino
Stuur staat nog op het standje aankoop - gaan binnenkort wat spacers tussenuit.
Laatst gewijzigd door Joris op 01 apr 2014 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooie fiets, staat wel standje op de kop... Wielstickers zijn zo wel goed te lezen. Kan gelukkig iPad makkelijk omdraaien, laptop/pc wordt lastiger.
En er zijn meerdere merken bidonhouders in jouw fiets matchende kleuren.
En er zijn meerdere merken bidonhouders in jouw fiets matchende kleuren.
Dankje! En bedankt voor de tipsupergrover1 schreef:Je hebt een mooie fiets, punt!tommymang schreef:Mijn "knapzak" verhit precies toch wel de gemoederen Ik vind het nog net kunnen, en het is toch ook superhandig. Geen gedoe met dingen die ik niet mag vergeten mee te nemen in mijn trui. Gewoon op de fiets springen en we zijn vertrokken...
De rest is onbelangrijk.
Knapzak is al genoeg over gezegd, ieder zijn keus.
Vwb bidons, ben zelf gecharmeerd van doorzichtige Tacx Shiva's, denk dat mss zilver/metaal bij jou ook goed zou staan.(Tacx heeft die ook)
En denk dat als je voor volledig zwarte banden had gekozen, het er ook nog rustiger uitgezien had....