Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een werkstandaard bij de Lidl, kon hem niet laten staan voor € 29,99. En zo als je kunt zien heb ik hem al in gebruik, is goed instelbaar en stabiel dus ben ik weer blij
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
-
- Forum-lid HC
Dit zal qua kwestbaarheid niet het meest kritische frame op de markt zijn maar als er één plek is waar ik mijn frame niet in zou klemmen is het de bovenbuis. Kan nog zo goedkoop zijn maar als de stand niet op de zadelpen klemt (of de hele fiets ondersteund) komt hij er bij mij niet in.
[quote="sharkman113"
Dit zal qua kwestbaarheid niet het meest kritische frame op de markt zijn maar als er één plek is waar ik mijn frame niet in zou klemmen is het de bovenbuis. Kan nog zo goedkoop zijn maar als de stand niet op de zadelpen klemt (of de hele fiets ondersteund) komt hij er bij mij niet in.[/quote]
Ik heb hem ook gehaald ( zie een stuk of 10-15) reacties terug...) en gebruik hem voor mijn Synapse carbon. Ik klem hem dus aan de zadelpen... werkt prima!
Dit zal qua kwestbaarheid niet het meest kritische frame op de markt zijn maar als er één plek is waar ik mijn frame niet in zou klemmen is het de bovenbuis. Kan nog zo goedkoop zijn maar als de stand niet op de zadelpen klemt (of de hele fiets ondersteund) komt hij er bij mij niet in.[/quote]
Ik heb hem ook gehaald ( zie een stuk of 10-15) reacties terug...) en gebruik hem voor mijn Synapse carbon. Ik klem hem dus aan de zadelpen... werkt prima!
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Ik moest juist iets doen aan mijn zadelpen, deze moest eruit, dus effe aan de bovenbuis geklemd, overigens kan mijn frame dit wel hebben.sharkman113 schreef:
Dit zal qua kwestbaarheid niet het meest kritische frame op de markt zijn maar als er één plek is waar ik mijn frame niet in zou klemmen is het de bovenbuis. Kan nog zo goedkoop zijn maar als de stand niet op de zadelpen klemt (of de hele fiets ondersteund) komt hij er bij mij niet in.
De volgende keer weer gewoon klemmen aan de zadelpen, vind ik zelf ook beter.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Vind dat eigenlijk ook... maar krijg dat niet verkocht aan mijn vrouwtje!
Maar mijn huidige fiets, Cervelo S1 ga ik terug mooi opmaken en die krijgt wel bestemming aan de muur!
Dat was een goede tip. Leende tot nu altijd de standaard van de buurman (een Trivio). Zat al te kijken naar Tacx, aangezien ik de trivia niet echt stabiel/stevig vind. Heb net de fiets gepoetst en wat afstelwerkzaamheden gedaan: fijne stabiele standaard.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0