Titanium fietsen
-
- Forum-lid
hoi,
In verband met dat trillen: is je balhoofd vrij van speling?
gr
In verband met dat trillen: is je balhoofd vrij van speling?
gr
- Roland Keeris
- Forum-lid
Ja daar kan ik niets ontdekken.
Zoals beloofd wat plaatjes van mijn trots sinds 3 maanden, een heerlijk fietsje. Inmiddels wel voorzien van de Continental Grand Prix Classic banden met de bruine wang. Buiten de looks ook net wat comfortabeler dan de 23mm Schwalbes die eraf kwamen.
De naafstickers van Mavic zijn inmiddels ook naar de prullenbak verhuisd, was een vreselijk gepiel om die eraf te krijgen trouwens.
En omdat ie een titanium zadelpen heeft kan ik mijn andere trots hier natuurlijk ook wel even showen
De naafstickers van Mavic zijn inmiddels ook naar de prullenbak verhuisd, was een vreselijk gepiel om die eraf te krijgen trouwens.
En omdat ie een titanium zadelpen heeft kan ik mijn andere trots hier natuurlijk ook wel even showen
idworx All Rohler met Gates centertrack
Van Nicholas Ventus
En dan heb je ook nog een Brooks fetish , toch nog een dure hobby zo!
Van Nicholas Ventus
Voor het zicht vind ik dat zelf ook, maar als ik hem lager zet merk ik dat ik steeds naar achter moet gaan verzitten.milonus01 schreef: Zo te zien heb ik mijn zadels wat meer horizontaal afgesteld. Zeker op de Idworx lijkt me de punt van de zadel wat hoog.
Heb er nu 1.500km op zitten en loop eigenlijk nog steeds het ideaal te zoeken, lastig!
idworx All Rohler met Gates centertrack
Van Nicholas Ventus
Van Nicholas Ventus
Grappig, afgelopen week had ik iemand aan de zaak met precies zo'n Idworx. Mooie fiets! En de Van nicholas ook uiteraard, kwa looks vind ik het Brooks zadel wel iets te klassiek in vergelijking met de rest van de fiets.
Mijne is ook bijna klaar, het belangrijkste zijn nog nieuwe wielen en een goede voorderailleur.
drop is trouwens 17 cm
Mijne is ook bijna klaar, het belangrijkste zijn nog nieuwe wielen en een goede voorderailleur.
drop is trouwens 17 cm
-
- Forum-lid
Een drop van 17cm. Goeiemiddag, is dat voor jou de normale houding?
-
- Forum-lid
amai, kan je zo nog je stuur vanonder vasthouden ?
Moet zeggen dat ik vaker met mijn handen op de shifters rijd, maar ben aardig flexibel dus kan ook gewoon in de beugels rijden hoor
En ben 1.95m met redelijk lange armen
En ben 1.95m met redelijk lange armen
- thestudent
- Forum-lid HC
Mooie fiets, maar inderdaad een ander wielsetje zou niet mis zijn. Druk ik me zacht uit
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!