La Magnifique des Ardennes (21/08/2010) @ Bouillon (B)
-
- Forum-lid
Beste fietsliefhebber,
Graag melden we u de geboorte en eerste editie van "La Magnique des
Ardennes" (zaterdag 21 augustus 2010) te Bouillon (B), de ideale
voorbereiding op de najaarscyclo's.
Ontdek het prachtige landschap van Bouillon en omgeving en geniet als
fietser van de goede staat van het lokale wegdek.
"La Magnifique des Ardennes" biedt u ook de kans om mee te genieten van
het vuurwerkspektakel dat op zaterdagavond 21 augustus plaatsvindt op de
burcht van Bouillon!
Tot in Bouillon!
Sportieve Groeten
Bike Organisations
http://www.la-magnifique-des-ardennes.be/
-
- Forum-lid
Nou nou, 't mag wat kosten (€ 35,- bij voorinschrijving). Voor dat bedrag zou ik een "gratis" buitenband verwachten ipv een gratis binnenband.
Indien er bij de bevoorrading overigens pasta met truffel wordt geserveerd en de bidons gevuld worden met Champagne ga ik het heroverwegen..
Groet,
Indien er bij de bevoorrading overigens pasta met truffel wordt geserveerd en de bidons gevuld worden met Champagne ga ik het heroverwegen..
Groet,
Frits
-
- Forum-lid
Let op, het betreft hier een cyclosportieve. Met tijdsmeting dmv chip dus. A la Marmotte, Maratona, Velomediane Criquielion etc. Voor dit soort tochten is 35 euries een heel normaal bedrag.
Ik heb 'm al in mijn agenda staan!
Ik heb 'm al in mijn agenda staan!
[quote="rob74"]hij is ook aan mijn favorieten toegevoegd. Het weekend daarna sta ik al ingeschreven voor de Velomediane. 2 cyclos in een week is natuurlijk extra uitdagend.[/quote]
Voeg er de Charly gaul en Christoph Brandt aan toe en je hebt er vier achter elkaar:)
Voeg er de Charly gaul en Christoph Brandt aan toe en je hebt er vier achter elkaar:)
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="inkiepinkie"]Let op, het betreft hier een cyclosportieve. Met tijdsmeting dmv chip dus. A la Marmotte, Maratona, Velomediane Criquielion etc. Voor dit soort tochten is 35 euries een heel normaal bedrag.
[/quote]
Nou, zo normaal vind ik het niet eigenlijk. Vind het een duur verhaal in vergelijking tot de overige cyclo's in de ardennen.
[/quote]
Nou, zo normaal vind ik het niet eigenlijk. Vind het een duur verhaal in vergelijking tot de overige cyclo's in de ardennen.
Less is bore
-
- Forum-lid
het is toch 30 euro netto
[quote="Daniel1975"][quote="inkiepinkie"]Let op, het betreft hier een cyclosportieve. Met tijdsmeting dmv chip dus. A la Marmotte, Maratona, Velomediane Criquielion etc. Voor dit soort tochten is 35 euries een heel normaal bedrag.
[/quote]
Nou, zo normaal vind ik het niet eigenlijk. Vind het een duur verhaal in vergelijking tot de overige cyclo's in de ardennen.[/quote]
Op welke cyclo's doel je dan? De enige cyclo's die ik ken in de Ardennen (Velomediane, GFEM, Ardennaise) zijn toch echt niet goedkoper. Ik juich het alleen maar toe dat er weer een cyclo bijkomt.
[/quote]
Nou, zo normaal vind ik het niet eigenlijk. Vind het een duur verhaal in vergelijking tot de overige cyclo's in de ardennen.[/quote]
Op welke cyclo's doel je dan? De enige cyclo's die ik ken in de Ardennen (Velomediane, GFEM, Ardennaise) zijn toch echt niet goedkoper. Ik juich het alleen maar toe dat er weer een cyclo bijkomt.
-
- Forum-lid
Beste wielervrienden,
De laatste dagen voorinschrijving zijn ingegaan!
De laatste dagen voorinschrijving zijn ingegaan!
ik heb me ingeschreven en sta morgen ochtend vroeg aan de start.
Zelfs in het bevoorrechte startvak (HAHA). Zij hebben denk ik niet zoveel deelnemers. Dus mag ik gemiddelde cyclo rijder een keer vooraan starten. Wellicht ga ik nu ook een top100 pos behalen in een cyclo. Staat wel leuk op mijn wieler CV. En dan gewoon niet erbij vertellen dat er maar 300 man meededen.
Zelfs in het bevoorrechte startvak (HAHA). Zij hebben denk ik niet zoveel deelnemers. Dus mag ik gemiddelde cyclo rijder een keer vooraan starten. Wellicht ga ik nu ook een top100 pos behalen in een cyclo. Staat wel leuk op mijn wieler CV. En dan gewoon niet erbij vertellen dat er maar 300 man meededen.
Live fast; die young. mijn blog
[quote="Bike Organisations"]het is toch 30 euro netto[/quote]
Ik wil hier geen "geldzeurtopic" van maken, maar ik wil jullie wel even meegeven dat die 30 euro een te hoge drempel voor ons is om aan jullie cyclo deel te nemen. 15 euro vinden we echt wel het maximum wat je voor zoiets kunt vragen. Wij 4-en opteren morgen dus voor een toertocht in de Ardennen (dan maar geen cyclo).
Maar goed, het aantal deelnemers zal jullie gelijk of ongelijk geven...
Ik wil hier geen "geldzeurtopic" van maken, maar ik wil jullie wel even meegeven dat die 30 euro een te hoge drempel voor ons is om aan jullie cyclo deel te nemen. 15 euro vinden we echt wel het maximum wat je voor zoiets kunt vragen. Wij 4-en opteren morgen dus voor een toertocht in de Ardennen (dan maar geen cyclo).
Maar goed, het aantal deelnemers zal jullie gelijk of ongelijk geven...