Op vraag van de moddereter, en ondanks dat ik "De regeltjes !!" had gelezen;
Mooie Trek Superfly AL Elite met 29 inch banden uit het jaar 2013, afgemonteerd met Shimano XT. De framemaat is 23 inch, wat de fiets geschikt maakt van 180-195 centimeter.
Voor actuele grote foto's kan je emailen naar cesar85@gmail.com , hier onder een voorproefje en op de site van TREK vind je meer specs.
Vraagprijs; 899 euro.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Verkocht, slotje plz
Ik meet zelf 190 cm, en moest zelfs een extra lange zadelpen monteren voor een zadelhoogte van 79,1 cm (relatief korte benen) en heb er ook een iets langere stuurpen opgezet (relatief lang bovenlichaam, duh). Inmiddels zitten originele onderdelen er terug op, dus vanaf 180 cm moet altijd lukken. Denk ik.
Ik denk dat het dan geen 23 inch is. De staande buis van een 23 inch is rond de 57 cm, met een relatief korte zadelpen zou een zadelhoogte van 79 al geen probleem zijn.cesar_ schreef:Ik meet zelf 190 cm, en moest zelfs een extra lange zadelpen monteren voor een zadelhoogte van 79,1 cm (relatief korte benen) en heb er ook een iets langere stuurpen opgezet (relatief lang bovenlichaam, duh). Inmiddels zitten originele onderdelen er terug op, dus vanaf 180 cm moet altijd lukken. Denk ik.
Ik zou het even goed nakijken, als de werkelijke maat kleiner is, raak je de fiets waarschijnlijk makkelijker kwijt.