shifters
ik heb momenteel een ultegra groep van 2009 opliggen.
Bij de ultegra 2010 zijn de kabels mooi weggewerkt onder het stuurlint via de nieuwe shifters.
Kan ik, enkel, mijn huidige shifters vervangen voor shifters van 2010? of moet ik dan ook het hele schakelsyteem vervangen?
Bedankt
Dirk
Bij de ultegra 2010 zijn de kabels mooi weggewerkt onder het stuurlint via de nieuwe shifters.
Kan ik, enkel, mijn huidige shifters vervangen voor shifters van 2010? of moet ik dan ook het hele schakelsyteem vervangen?
Bedankt
Dirk
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee hoor, dat werkt prima samen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ondanks dat shimano aangeeft dat het niet kan, werkt het in de praktijk prima!
-
- Forum-lid
Goeie vraag. Maar is het mogelijk om de nieuwe 105 shifters (kabel weg gewerkt in stuurlint) op een tiagra groep te monteren?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Hoevenen Lion schreef:Goeie vraag. Maar is het mogelijk om de nieuwe 105 shifters (kabel weg gewerkt in stuurlint) op een tiagra groep te monteren?
dat niet volgens mij, want 105 is 10SPD en tiagra is 9SPD. waarom zou je dat uberhaupt doen? denk niet dat je gezien de investering er veel mee terug zou winnen
bike2build heeft gewoon losse shifters:
ultegra/105: http://www.bike2build.nl/shop/filter/ca ... ategory/58
-
- Forum-lid
Enkel voor het zicht. Vind het veel mooier als de kabels in het stuur lint zijn weg gewerkt.jeroenkuiper schreef:Hoevenen Lion schreef:Goeie vraag. Maar is het mogelijk om de nieuwe 105 shifters (kabel weg gewerkt in stuurlint) op een tiagra groep te monteren?
dat niet volgens mij, want 105 is 10SPD en tiagra is 9SPD. waarom zou je dat uberhaupt doen? denk niet dat je gezien de investering er veel mee terug zou winnen