Profteamkleding of neutrale kleding?
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Dat is inderdaad wel heel tof ja!RMB schreef:Met vriendenclub eigen shirtje ontwerpen en laten maken; goed voor de moraal
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Terwijl er een speciaal team voor ze bestaatJPAR schreef:Ik kwam er vandaag weer twee tegen. Per persoon kon ik er twee keer in Ik heb er niks op tegen als iemand in teamkleding rijdt, maar bij zulke types wel!Trappe schreef:Het 'probleem' is natuurlijk gegroeid toen mannen met bierbuik, wijdbeens in Raboshirts gingen rondrijden...
Ik zat ook eens rustig te kijken voor een fiets shirtje.
Heb een cannondale synapse fiets, dus ging eerst voor een cannondale shirtje zoeken. Leek me leutig. Al snel kwam ik via google de term "Fred" tegen. Er ging een wereld voor mij open haha!
Het blijkt in de fiets wereld not done om team jerseys te dragen. Uhmmm.... Ok.....
Ik wist hier niks van. 35 jaar gevoetbald en iedereen loopt in een shirt van zijn favoriete club op de trainingen. Maar bij het fietsen is dit dus juist gek. Wat ik dan weer vreemd vind, want waarom zou je niet in het shirt van je favoriete ploeg mogen fietsen? Hele discussies heb ik gelezen op buitenlandse fora over wat wel en niet kan.
Waarom zo moeilijk doen?
Ik heb een cannondale fiets, ik ben altijd wel een beetje fan geweest van dat merk. En.... Ik vind het een fantastisch mooi shirt.
http://www.mantel.com/castelli-cannonda ... AndR8P8HAQ
Nou.... Noem mij maar een Fred dan, maar ik ga er voor.
Heb een cannondale synapse fiets, dus ging eerst voor een cannondale shirtje zoeken. Leek me leutig. Al snel kwam ik via google de term "Fred" tegen. Er ging een wereld voor mij open haha!
Het blijkt in de fiets wereld not done om team jerseys te dragen. Uhmmm.... Ok.....
Ik wist hier niks van. 35 jaar gevoetbald en iedereen loopt in een shirt van zijn favoriete club op de trainingen. Maar bij het fietsen is dit dus juist gek. Wat ik dan weer vreemd vind, want waarom zou je niet in het shirt van je favoriete ploeg mogen fietsen? Hele discussies heb ik gelezen op buitenlandse fora over wat wel en niet kan.
Waarom zo moeilijk doen?
Ik heb een cannondale fiets, ik ben altijd wel een beetje fan geweest van dat merk. En.... Ik vind het een fantastisch mooi shirt.
http://www.mantel.com/castelli-cannonda ... AndR8P8HAQ
Nou.... Noem mij maar een Fred dan, maar ik ga er voor.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hopelijk toch wel in maatje M.... ?
Haha, nee, moet een L of XL hebben. (Denk ik)
Had snel een linkje uitgezocht.
Las ook over Rapha dat je een baard moet hebben en hard moet kunnen fietsen.
Gelukkig veel te duur voor mij, want heb geen baard en echt snel gaot ut nog nie, haha . Wel mooi spul eerlijk gezegd hoor.
Maar goed... De fashion regels maar eens rustig door nemen.
Had snel een linkje uitgezocht.
Las ook over Rapha dat je een baard moet hebben en hard moet kunnen fietsen.
Gelukkig veel te duur voor mij, want heb geen baard en echt snel gaot ut nog nie, haha . Wel mooi spul eerlijk gezegd hoor.
Maar goed... De fashion regels maar eens rustig door nemen.
Fout: tenue van een profteam.
Heel fout: gele trui, bolletjestrui etc.
Doodzonde: een tenue van een tocht/cyclo die je niet gereden hebt.
Heel fout: gele trui, bolletjestrui etc.
Doodzonde: een tenue van een tocht/cyclo die je niet gereden hebt.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
@ProTon: Er zit dan weer verschil in of je dezelfde fiets als de profs hebt of alleen hetzelfde mérk fiets...
Mij zul je niet zo snel in een tenue van Blanco zien rijden. Al heb ik dan één van hun teamfietsen.
Wel moet ik bekennen dat ik als Tielenaar een shirt van Metec-TKH Continental Cycling heb.
Mij zul je niet zo snel in een tenue van Blanco zien rijden. Al heb ik dan één van hun teamfietsen.
Wel moet ik bekennen dat ik als Tielenaar een shirt van Metec-TKH Continental Cycling heb.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Misschien ook omdat de truitjes van Blanco geweldig lelijk zijn ?
Als je met een BMC rijdt vind ik het wel ok dat je ook in BMC-outfit rondrijd, maar dan moet je niet op een Bulls rijden natuurlijk. En inderdaad als dat dan een BMC met Tiagra is ... Ofwel ga je all the way ofwel niet.
De gewone truitjes van Castelli of anderen vind ik trouwens ook niet altijd zo mooi.
Als je met een BMC rijdt vind ik het wel ok dat je ook in BMC-outfit rondrijd, maar dan moet je niet op een Bulls rijden natuurlijk. En inderdaad als dat dan een BMC met Tiagra is ... Ofwel ga je all the way ofwel niet.
De gewone truitjes van Castelli of anderen vind ik trouwens ook niet altijd zo mooi.