Storck
-
- Forum-lid
Gras mag inderdaad wat korter, maar ja, andere prioriteiten!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ook best aardig:
- boswielrenner
- Forum-lid
Prachtige fiets. Alleen de mat witte lak is een uitdaging om schoon te houden.
Een paar Lightweight standaard (C) wielen erin en het is perfect.
Een paar Lightweight standaard (C) wielen erin en het is perfect.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Oooit beloofd foto's van mijn inmiddels "oudere" storck te posten, onder het motto beter laat dan nooit.
Er is inmiddels wel wat veranderd aan de fiets, eerst gereden met tubes/wielset van Zoran, daarna overgestapt op een setje Reynolds Assault en een ander zadel.
Verder fijne fiets, ondanks dat ik nu mijn oog heb laten vallen op een ander frame( model eigen EPbike)
Er is inmiddels wel wat veranderd aan de fiets, eerst gereden met tubes/wielset van Zoran, daarna overgestapt op een setje Reynolds Assault en een ander zadel.
Verder fijne fiets, ondanks dat ik nu mijn oog heb laten vallen op een ander frame( model eigen EPbike)
Wanneer wordt het Zomer....
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooi spul...
-
- Forum-lid
Erg vette fiets zou zo maar de opvolger van de mijne kunnen zijn alhoewel ik nog steeds twijfel tussen een aantal.
Mooie combinatie van zadel/zadelpen ook!
Vandaag nog een foto van de mijne gemaakt, ben er nog steeds heel tevreden mee...alleen een mens wil een keer iets nieuws...
Mooie combinatie van zadel/zadelpen ook!
Vandaag nog een foto van de mijne gemaakt, ben er nog steeds heel tevreden mee...alleen een mens wil een keer iets nieuws...
Wanneer wordt het Zomer....
- boswielrenner
- Forum-lid
@Dijkhuis: heb je wel eens op een Dogma gereden dan?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Jaap Telder
- Forum-lid
Kwaliteit van Pinarello is buitengewoon goed qua afwerking. Spuitwerk/lakwerk is van buitengewone kwaliteit, zoals van zoveel fietsmerken. Storck is daarin niets beter of slechter.Dijkhuis schreef:@storck911 blijft een van de beste merken. Niet te vergelijk met de kwaliteit van Pinarello..
Vroeger waren Storck frames veel goedkoper te krijgen maar door hun nieuwe prijsbeleid willen ze zichzelf situeren in de hogere klasse terwijl het product hetzelfde blijft.