Eenvoudige fietsnavigatie A-Rival Teasi One
-
- Forum-lid
Ja, en nog veel meer waarden waaruit je kunt kiezen. Je kunt de display deels zelf samenstellen.gerrie61 schreef:mijn vraag
heeft de teasi One 2 ook helling persentage
zoals bij de garmin edge 705 of 800
gerrie
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
heb de teasi one 2 aangeschaft
en inderdaad de helling persentage loopt wat achter maar dat was bij mijn garmin ook een beetje het geval
Bij route na fietsen loopt de teasi helemaal een beetje achter
Hij is niet zo vlug als de garmin edge 705.
Maar wel gebruiks vriendelijker dan de garmin
Gerrie
en inderdaad de helling persentage loopt wat achter maar dat was bij mijn garmin ook een beetje het geval
Bij route na fietsen loopt de teasi helemaal een beetje achter
Hij is niet zo vlug als de garmin edge 705.
Maar wel gebruiks vriendelijker dan de garmin
Gerrie
zolang er maar asfalt ligt
-
- Forum-lid
Nu heb ik een vraag: Werkt Strava hier ook op??ben heel benieuwd.
En als je nu zoou moeten kiezen tussen Garmin Edge 810 en deze, welke zou je mij dan adviseren?
En als je nu zoou moeten kiezen tussen Garmin Edge 810 en deze, welke zou je mij dan adviseren?
ik heb een route gemaakt met de routeplanner van de fietsersbond en deze geimporteerd in mijn Teasi.
tijdens het rijden klopte er echt helemaal niks meer van, ik werd op voetpaden gestuurd, moest afslaan terwijl er geen afslag was enz.
kan iemand mij vertellen of er meer problemen zijn met deze routeplanner in combinatie met de Teasi?
tijdens het rijden klopte er echt helemaal niks meer van, ik werd op voetpaden gestuurd, moest afslaan terwijl er geen afslag was enz.
kan iemand mij vertellen of er meer problemen zijn met deze routeplanner in combinatie met de Teasi?
Vandaag heb ik een tourrit van 166 km gedaan, opgeslagen vanuit, routeYou.
Tijdens de rit heb ik meermaals (6 tot 8X) het bericht op het scherm gekregen van "U hebt het eindpunt bereikt". Zelfs na 20 km , verder na 25 km .....enz..
Heeft iemand hier dezelfde ervaring ondervonden?
Ik heb de laatste versie (3.1.5.0) op mijn Teasi One2, ook bij de vorige versie 3.1.1.0 had ik dit voor.
Is het te wijten aan routeYou of aan de software van de Teasi?
Wie kan mij helpen?
Remi
Tijdens de rit heb ik meermaals (6 tot 8X) het bericht op het scherm gekregen van "U hebt het eindpunt bereikt". Zelfs na 20 km , verder na 25 km .....enz..
Heeft iemand hier dezelfde ervaring ondervonden?
Ik heb de laatste versie (3.1.5.0) op mijn Teasi One2, ook bij de vorige versie 3.1.1.0 had ik dit voor.
Is het te wijten aan routeYou of aan de software van de Teasi?
Wie kan mij helpen?
Remi
Bikemap.net
Krijg momenteel geen routes meer met dit programma op mijn Teasi One.
Als ik deze bestanden op "Teasi Tool" over wil zetten krijg ik altijd een bestandgrootte van 0 bytes.
Vorig jaar herfst lukte me dit wel.
Zijn er veranderingen geweest?
Wat kan hier anders de oorzaak van zijn?
Johan59
Krijg momenteel geen routes meer met dit programma op mijn Teasi One.
Als ik deze bestanden op "Teasi Tool" over wil zetten krijg ik altijd een bestandgrootte van 0 bytes.
Vorig jaar herfst lukte me dit wel.
Zijn er veranderingen geweest?
Wat kan hier anders de oorzaak van zijn?
Johan59