Ik heb ook goede broek nodig en heb stiekem met dit topic meegelezen.
Door de vele adviezen die ik overal tegenkom om voor een Assos broek te kiezen, heb ik ook maar eens zo'n broek besteld. Een klap geld voor zo'n stukje stof, maar als hij perfect zit en zadelpijn voorkomt/vermindert, dan is het uitgespreid over de levensduur van een paar jaar wel te overzien.
Trouwens ook dat model uit de bovenste link.
Definitieve keuze fietsbroek
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Beter is eerst een goed passend zadel en dan een goede broek.pas schreef:................
Ik doe alles stap voor stap. Eerst een fatsoenlijke broek, blijf ik dan problemen houden is het zadel aan de beurt.
Als je zadel echt bagger is dan mag je een broek hebben die je wil maar dat komt niet goed hoor.
En voor afstanden van 70-80 km en 30-40 km kan je met vele broeken uit de voeten hoor.
Maar er is natuurlijk niets mis met een Assos
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik vind de Assos broek (Mille) qua zeem erg tegenvallen. Heb nu een aantal broeken en zit nog het fijnst op een Progetto X2 zeem. Maar goed, iedereen heeft een ander zitvlak of gevoel bij een broek.
-
- Forum-lid
Is inderdaad heel erg persoons afhankelijk ik vind assos heel goed zitten maar de zeem die ik in me BBB winterbroek heb zitten zit ook heel erg goed