Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2014

Karl66
Forum-lid

Karl66 16 mei 2014 10:46

Stuntman Mike schreef:Wat een gigantische misser van Cadel Evans vanmiddag. Ik had het hem gegund...
Ach, hij heeft een andere australiër laten winnen, credits gescoord bij OGE en kan redelijk relaxed op de tweede plek rondrijden, zonder de druk van de roze trui, die al in de eerste week rond zijn schouders hangt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 16 mei 2014 12:51

De Giro werd gisteren ontsierd door een massale valpartij, met Joaquim Rodriguez (Katusha) als bekendste slachtoffer. Purito's ploeggenoot Giampaolo Caruso lag er ook bij, waarna de Italiaan zowaar bestolen werd toen hij in de ziekenwagen werd gedragen.

De dief ging aan de haal met zijn helm en twee drinkbussen, een schandalige daad die live op televisie te zien was. Toen de dader dat in de gaten had, ging hij er snel vandoor. Katusha-woordvoerder Philippe Maertens kon zijn ogen niet geloven en ventileerde zijn ongeloof op Twitter.

Afbeelding
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 16 mei 2014 14:00

Aan de andere kant: die helm was toch bedoeld voor de prullenbak. Als die nog wordt gebruikt is het alvast niet 100% zeker veilig (bad karma, wens ik hem ook niet toe).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 16 mei 2014 14:49

Dat ben ik met je eens. Hij smakte hard met zijn hoofd op de grond. Maar toch .....

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 16 mei 2014 14:54

Het is gewoon het idee. Hebben hebben want het is van Rodriguez terwijl je niet eens weet hoe erg hij eraan toe is. Dat doe je gewoon niet. Lijkenpikker. Maar goed zo zijn er ook mensen die al azen op erfenissen terwijl de persoon in kwestie nog op sterven ligt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 16 mei 2014 15:01

Zorro schreef:Het is gewoon het idee. Hebben hebben want het is van Rodriguez terwijl je niet eens weet hoe erg hij eraan toe is. Dat doe je gewoon niet. Lijkenpikker. Maar goed zo zijn er ook mensen die al azen op erfenissen terwijl de persoon in kwestie nog op sterven ligt.
En anders wel zorgen dat ze op sterven komen te liggen ;)

paulwindtegen
Forum-lid

paulwindtegen 16 mei 2014 21:14

Voor hetzelfde geld was het allemaal helemaal niet zo slecht bedoeld en krijgt er weer lekker iemand een stempel van heb ik me jou door sociale media. We weten het allemaal zó goed.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 16 mei 2014 22:39

Oh ja natuurlijk. Het was een goedbedoelde actie om die ambulance broeders niet te doen struikelen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Etienne van Tol
Forum-lid

Gebruikersavatar Etienne van Tol 17 mei 2014 02:41

@paulwindtegen, ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat je dit anders had moeten verwoorden!
De man 'had' goede bedoelingen 'kunnen' hebben, ware het niet dat ie snel vluchtte op het moment dat ie doorhad dat ie live op tv was.

Ik ben wel met je eens dat door social media je soms te snel een stempel op je hoofd krijgt, immers mensen krijgen niet altijd te zien met welke intensie je een bepaalde handeling gedaan hebt!

paulwindtegen
Forum-lid

paulwindtegen 17 mei 2014 07:24

Zorro schreef:Oh ja natuurlijk. Het was een goedbedoelde actie om die ambulance broeders niet te doen struikelen.
Aangezien jij dat net zo min weet als ik; niet oordelen.

De Giro: Gisteren was saai (anders gaat het hier ook niet over randzaken natuurlijk), vandaag verwacht ik Kelderman! Zie hem graag rijden, zeker net als donderdag.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 17 mei 2014 10:06

Zorro schreef:Het is gewoon het idee. Hebben hebben want het is van Rodriguez terwijl je niet eens weet hoe erg hij eraan toe is. Dat doe je gewoon niet. Lijkenpikker. Maar goed zo zijn er ook mensen die al azen op erfenissen terwijl de persoon in kwestie nog op sterven ligt.
Schiet mij maar lek. Je bent fan van iemand dus besteel je hem als ie gewond op de grond ligt. :shock:
Veni. Vidi. Fietsie.

Jac
Forum-lid

Jac 17 mei 2014 17:09

Kelderman knap derde , in een mooie slot klim.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Plaats reactie