Dat laatste (verkeerd verwisselen batterij) zou kunnen. Maar door mijn vele kilometers (12.500/jaar) moet ik de batterij regelmatig wisselen en als dat zo nauw luistert lijkt me dat toch ook niet handig. Ik heb nu een aantal Renata batterijen besteld maar eerder wel een ander merk gebruikt.
Ik ga het spul maar opsturen naar Duitsland want de Nederlandse groothandel (Ultrabikes) wil niets voor me doen. Ik zal het resultaat van de reparatie hier posten.
Probleem Power2max
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ja, dat komt overeen met mijn ervaring. Ten minste tweemaal per jaar de batterij vervangen.Tom-s schreef:Wat is regelmatig wisselen? Ik moet elke 300-350 trainingsuren wisselen. Bij 12500km/jaar is dat dus 3 (mogelijk 4) batterijen in 2 jaar?
-
- Forum-lid
P2M laat weten dat crashreplacement de enige mogelijkheid is en dat dat € 345,- kost. Dat vind ik wel heel erg veel voor zo'n dure aanschaf (€ 1.350,-) die net een jaar is. Aanvankelijk stelde P2M dat het niet onder garantie kon vallen maar dat is nu teruggenomen. Ik stuur het spul deze week op en ben benieuwd naar hun voorstel maar hou mijn hart vast.
Huh, je moet dokken (crashreplacement) terwijl je nooit gecrashed bent en tevens zeg je dat: 'Aanvankelijk stelde P2M dat het niet onder garantie kon vallen maar dat is nu teruggenomen.'
Dus het valt nu WEL onder garantie dus vanwaar die 345 Euro? Ik zou het niet accepteren en zoals AM Classic al zegt je FM het uit laten vechten met P2M. Je FM is verantwoordelijk voor afhandeling en kan wellicht ook meer bewerkstelligen dan een individu.
Dus het valt nu WEL onder garantie dus vanwaar die 345 Euro? Ik zou het niet accepteren en zoals AM Classic al zegt je FM het uit laten vechten met P2M. Je FM is verantwoordelijk voor afhandeling en kan wellicht ook meer bewerkstelligen dan een individu.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
De verkopende partij is Ultrabikes uit Kerkrade en die gooit de hoorn op de haak en wil er niets mee te maken hebben. Nogal fout maar om daar een jurist op te zetten? Dus toch maar eens kijken hoever ik rechtstreeks met P2M kom.Zorro schreef:Huh, je moet dokken (crashreplacement) terwijl je nooit gecrashed bent en tevens zeg je dat: 'Aanvankelijk stelde P2M dat het niet onder garantie kon vallen maar dat is nu teruggenomen.'
Moet zeggen dat ik niet eens wist dat P2M ook via winkels werd verkocht. Heb de mijne gewoon rechtstreeks van P2M zelf. Ben wel benieuwd naar het verloop. Hou ons op de hoogte!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Power2max geeft op hun webstite aan dat ze geen dealers kennen.
Maar goed om te weten dat je geen zaken moet doen met ultrabikes.
Maar goed om te weten dat je geen zaken moet doen met ultrabikes.