Jan Janssen
Op de JJ. In JJ kleding
Goedemorgen JJ Rijders,
ben weer thuis uit het ziekenhuis, ooroperatie is goed gelukt. Mijn stijgbeugel is vervangen door een implantaat. Ik ben er nu al blij mee, hoor weer wat maar er zitten nu nog watten in mijn gehoorgang en een grote pleister op mij oor. Maar denk dat ik zonder hoortoestel wel uit de voeten kan straks. Nu rechts nog, kan eigelijk niet wachten. Maar eerst moet links herstellen.
fietsen zit er nu dus even niet in maar genieten jullie maar van het mooie weer op die top JJ fietsen.
Gr
Hans
Ps 21 juni komt voor mij te snel. Laten we afspraken dat ik bij de JJ Forumrit 2014 er bij ben (dan wel fietsen of in de volgwagen).
ben weer thuis uit het ziekenhuis, ooroperatie is goed gelukt. Mijn stijgbeugel is vervangen door een implantaat. Ik ben er nu al blij mee, hoor weer wat maar er zitten nu nog watten in mijn gehoorgang en een grote pleister op mij oor. Maar denk dat ik zonder hoortoestel wel uit de voeten kan straks. Nu rechts nog, kan eigelijk niet wachten. Maar eerst moet links herstellen.
fietsen zit er nu dus even niet in maar genieten jullie maar van het mooie weer op die top JJ fietsen.
Gr
Hans
Ps 21 juni komt voor mij te snel. Laten we afspraken dat ik bij de JJ Forumrit 2014 er bij ben (dan wel fietsen of in de volgwagen).
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
Hey Hans,
Goed te horen dat alles goed gegaan is! Gezondheid gaat toch boven alles en die andere kant komt tzt? We gaan er gewoon van uit dat je er met de JJ Forumrit bij bent! Het mooiste zou zijn op de fiets maar in de volgwagen ben je niet minder welkom! Een spoedig herstel en neem de tijd!
Goed te horen dat alles goed gegaan is! Gezondheid gaat toch boven alles en die andere kant komt tzt? We gaan er gewoon van uit dat je er met de JJ Forumrit bij bent! Het mooiste zou zijn op de fiets maar in de volgwagen ben je niet minder welkom! Een spoedig herstel en neem de tijd!
Komt wel goed, ik hoor het wel als ik dan weer wat kan betekenen voor de organisatie
Gr
Hans
Oor gaat al beter, dinsdag terug maar dat valt wel mee. Watten en verband eraf.
Gr
Hans
Oor gaat al beter, dinsdag terug maar dat valt wel mee. Watten en verband eraf.
Ik fiets dus ik besta!
-
- Forum-lid
@HM2694 Zodra we de data weten laten we het je weten en dan gaan we er weer voor!
ik zie je bericht wel verschijnen @bladejanjmagic
ik zie je bericht wel verschijnen @bladejanjmagic
Ik fiets dus ik besta!
-
- Forum-lid
@HM2694 Zodra de datum bekend is ben jij de eerste die het hoort! Gaan we weer werken aan een nieuwe aflevering van het top evenement voor de JJ rijders!
Nog even een laatste update over mijn JJ Quadra met gescheurde zadelbuis. Ik heb hem vanmorgen weer opgehaald, het is idd allemaal onder garantie afgehandeld. Helemaal top. Het enige nadeel dat ik mij pas zat te bedenken, is dat ik met zo'n nieuw frame eigenlijk geen goede reden heb om op korte termijn een nieuwe fiets aan te schaffen .
Zijn jullie alweer bezig met een nieuwe editie vd forumrit? Leuk, ik houd het hier in de gaten.
Zijn jullie alweer bezig met een nieuwe editie vd forumrit? Leuk, ik houd het hier in de gaten.
-
- Forum-lid
@Ruudb Ja dat is een dilemma Maar wel super service van JJ en je dealer!!
Aanvragen omtrent de Forumrit lopen binnen, zodra er meer bekend is komt het hier zeker op het Forum te staan.
Aanvragen omtrent de Forumrit lopen binnen, zodra er meer bekend is komt het hier zeker op het Forum te staan.
Nieuwe groep en een setje wielen! Kan je weer jaren voor uit.
-
- Forum-lid
@joeywl Eens. Setje mooie wielen staat perfect!
ik zie mogelijkheden voor een nieuwe dienst bij Jan Janssen.
Leasing van Fietsen, 2 jaar rijden en dan een nieuwe bike!
Maar ik werk maar bij een bank dus ik meer verstand van verzekeren!!!!
Leasing van Fietsen, 2 jaar rijden en dan een nieuwe bike!
Maar ik werk maar bij een bank dus ik meer verstand van verzekeren!!!!
Ik fiets dus ik besta!