Nieuwe fiets (laten) afstellen
Nu 3 keer een rondje gemaakt met het SQlab zadel.(50 km)
Het gaat zeker beter als met het originele zadel, maar nog steeds heb ik last.
Ik heb nu na een paar keer op het SQlab zadel nog wel evenveel last als de 1e keer met dit zadel.
Van VeloMetric heb ik trouwens tot op vandaag niets meer gehoord.
Het gaat zeker beter als met het originele zadel, maar nog steeds heb ik last.
Ik heb nu na een paar keer op het SQlab zadel nog wel evenveel last als de 1e keer met dit zadel.
Van VeloMetric heb ik trouwens tot op vandaag niets meer gehoord.
Vervelend dat het contact met Velometric blijkbaar vervelend loopt. Het is anders dan mijn ervaring. Heb je ze gemaild met een concrete vraag?
Ik heb het SQlab zadel omgeruild voor een 14cm model, omdat ik voelde dat wanneer ik iets rechter op ging zitten de steun op de zitbotjes verdween.
Vandaag voor het eerst gereden met het bredere zadel en het ging beter.
Ik had nog wel last, maar minder als eerder.
Ben benieuwd hoe het de komende ritten gaat.
Oh ja, van VeloMetric nog steeds niet gehoord!
Vandaag voor het eerst gereden met het bredere zadel en het ging beter.
Ik had nog wel last, maar minder als eerder.
Ben benieuwd hoe het de komende ritten gaat.
Oh ja, van VeloMetric nog steeds niet gehoord!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Misschien is "VeloMetric" wel mee naar de Giro, of in ieder geval Martin, broertje van Wilco.
Als je nog steeds last hebt van een lamme zak, pak eens een waterpas. Zeker met een sloping frame a la Trek is het erg bedriegelijk. Je zadel lijkt horizontaal te staan maar als je een waterpas in de lengte over je zadel legt dan blijkt het vaak toch niet te kloppen.
Ik verstelde mijn 29er zadel afgelopen weekend en dacht dat het daarna ook wel waterpas stond. Toch maar even de waterpas erop en niet dus (neus stond lichtelijk omhoog).
Ik verstelde mijn 29er zadel afgelopen weekend en dacht dat het daarna ook wel waterpas stond. Toch maar even de waterpas erop en niet dus (neus stond lichtelijk omhoog).
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb de rails van het zadel op dit moment horizontaal staan.Zorro schreef:Als je nog steeds last hebt van een lamme zak, pak eens een waterpas. Zeker met een sloping frame a la Trek is het erg bedriegelijk. Je zadel lijkt horizontaal te staan maar als je een waterpas in de lengte over je zadel legt dan blijkt het vaak toch niet te kloppen.
Dan staat het zadel al behoorlijk voorover.
Ik heb hier met het smallere SQlab zadel ook mee geëxperimenteerd, en het is i.d.d. heel belangrijk.