Welke naven bij nieuwe wielset
-
- Forum-lid HC
Tune? goed en duurzaam??? Ze zijn aleen licht, en meer ook eigenlijk niet.
Persoonlijk ben ik echt fan van Hope, echt ieder onderdeel is los te koop. En ook handige tooltjes voor het onderhoud zijn los te koop.
Persoonlijk ben ik echt fan van Hope, echt ieder onderdeel is los te koop. En ook handige tooltjes voor het onderhoud zijn los te koop.
-
- Forum-lid
Ik ben ook aan het uitkijken voor zo een set en twijfel ook tussen de keuze van de naven. Ik heb al twee sets van Wheel-tec met in beide de Dt Swiss 240s naven.
ik heb deze toen gekozen met het gedacht dat ze onderhoudsvriendelijk zijn, dat je overal gemakkelijk aan onderdelen kan geraken en dat bijna iedere fm het onderhoud kan doen. Nu zou ik wel eens zijn eigen merk van naven willen proberen alleen zal je dan enkel bij Wheel-tec zelf vervangingsonderdelen kunnen vinden denk ik.
ik heb deze toen gekozen met het gedacht dat ze onderhoudsvriendelijk zijn, dat je overal gemakkelijk aan onderdelen kan geraken en dat bijna iedere fm het onderhoud kan doen. Nu zou ik wel eens zijn eigen merk van naven willen proberen alleen zal je dan enkel bij Wheel-tec zelf vervangingsonderdelen kunnen vinden denk ik.
-
- Forum-lid HC
Nee hoor, Ik durf met bijna 100% zekerheid te zeggen dat dit gewoon Novatec naven zijn.
-
- Forum-lid
Dus kan je zonder zorgen zijn eigen naven kiezen en zijn onderdelen gemakkelijk te vinden? Zijn deze naven(novatec) ook onderhoudsvriendelijk?
-
- Forum-lid HC
Ik vermoed van wel. Maar voor die 6 euro zou ik zeker Hope kiezen. Heb ik beter ervaring mee dan Novatec.
Daar zie ik nog wel eens een gebroken as van voorbij komen.
Daar zie ik nog wel eens een gebroken as van voorbij komen.
-
- Forum-lid
Bij mijn prijsopgave ook een verschil van €60.
Ja, moet 60 zijn, sorry voor de typo
-
- Forum-lid
Is er al iemand die ervaring heeft met de eigen "Wheel-tec" naven?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hadden slechte series een paar jaar terug, nu is de kwaliteit goed. Volgens de betere wielbouwers in elk geval. Rij er zelf niet mee. Heb zelf nu 240s.japiecarbon schreef:Tune? goed en duurzaam??? Ze zijn aleen licht, en meer ook eigenlijk niet.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Verder ga ik er voor het gemak even van uit dat Karluk ze als mooi weer setje gebruikt. Voor het slechte weer zou ik zijn wielset met Exalith aanraden...
Juist Mike