Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Ja, de carbon clinchers 20,5mm x 38mm zijn goed afgewerkt en bevallen mij uitstekend (inmiddels al meer dan 600km mee gereden), de communicatie met Helin Liu verloopt ook goed al moet je soms wel goed door vragen omdat het in het Engels niet altijd goed wordt begrepen.wim732 schreef:Iemand ervaring met carbonspeedcycle?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Bestellen en betaling via Aliexpress, meerdere mogelijkheden waaronder o.a. VisaCard, MasterCard en Paypal. Fabricagetijd ong. 10 werkdagen na betaling, verzending via EMS incl. douane en Postnl totaal 10 dagen.wim732 schreef:oke en de betaalmogelijkheden?
Hoelang heb je er op moeten wachten?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik heb de volgende spullen besteld via Aliexpress:
- carbon stuur
- carbon zadel
- carbon bidonhouders
- carbon wielset (met alu-rand)
Alles gekocht bij verschillende leveranciers. Enkel de wielset via EMS laten bezorgen bij een vriend in Duitsland.
EMS wordt in Duitsland overgenomen door GDSK (Gesellschaft der Deutschen Schnellkuriere). Ik kreeg een mail van GDSK dat er een pakket in Frankfurt op het vliegveld zou staan met het verzoek bestelformulier en factuur toe te zenden. Ik moest vervolgens circa 60 euro betalen. Wielset werd daarna (binnen 2 dagen) bij mijn vriend afgeleverd.
De overige onderdelen gewoon snel geleverd via de regulier pakketpost van PostNL
Het frame besteld via DHGate.com bij ChinessWalton. Goed emailverkeer gehad met de leverancier. Betaald via Visa. Frame werd netjes ingepakt afgeleverd door PostNL. Moest nog 55 euro (BTW en inklaringskosten) aan de deur betalen.
Inmiddels al een aantal keren op de "Chinarello" gefietst en hij rijdt voortrefffelijk. Wel gekozen voor 1K carbon met een fijnere weving. Is dan wel circa 60 euro duurder.
Bestelling en levering verliep so
- carbon stuur
- carbon zadel
- carbon bidonhouders
- carbon wielset (met alu-rand)
Alles gekocht bij verschillende leveranciers. Enkel de wielset via EMS laten bezorgen bij een vriend in Duitsland.
EMS wordt in Duitsland overgenomen door GDSK (Gesellschaft der Deutschen Schnellkuriere). Ik kreeg een mail van GDSK dat er een pakket in Frankfurt op het vliegveld zou staan met het verzoek bestelformulier en factuur toe te zenden. Ik moest vervolgens circa 60 euro betalen. Wielset werd daarna (binnen 2 dagen) bij mijn vriend afgeleverd.
De overige onderdelen gewoon snel geleverd via de regulier pakketpost van PostNL
Het frame besteld via DHGate.com bij ChinessWalton. Goed emailverkeer gehad met de leverancier. Betaald via Visa. Frame werd netjes ingepakt afgeleverd door PostNL. Moest nog 55 euro (BTW en inklaringskosten) aan de deur betalen.
Inmiddels al een aantal keren op de "Chinarello" gefietst en hij rijdt voortrefffelijk. Wel gekozen voor 1K carbon met een fijnere weving. Is dan wel circa 60 euro duurder.
Bestelling en levering verliep so
-
- Forum-lid
Namaak is niet toegestaan op dit forumjajke schreef:Hoe kun je op een gemakkelijke manier een foto plaatsen ?
-
- Forum-lid
Ja klopt maar er komen niet alleen namaak replica's uit China.