Bataviastad
- Wolfhound32
- Forum-lid
Help me even. Wat bedoel je nu precies?kbskyline schreef:Deze winkel is er nog maar haast niks meer. Alleen 10 tal shirts en jasjes. Geen schoenen of helmpjes
- Forum-lid
Oh, da's zonde. Ze begonnen een maand of wat geleden juist zo uit te breiden.
Toen ik voor de kerst voor mijn schoenen daar kocht, was het nogal zoeken waar die te vinden. Ik belandde - voor zover ik me herinner - in een winkel met voornamelijk skimutsen waar één verkoper wist dat de schoenen ergens in een achterafmagazijntje (wel in de winkel) te vinden waren. Na lang zoeken vonden ze de schoen in mijn maat, die vervolgens door die verkoper voor de dubbele prijs werd aangeboden dan die ik er uiteindelijk voor betaalde, na telefonisch overleg met de eigenaar. Maar het moest wel cash. Typisch gevalletje van informele economie laat ik maar zeggen. Af en toe een opportunistisch partijtje inkoop en dan kun je een keer mazzel hebben. Het is voor mij geen adres waar je structureel aanbod hoeft te verwachten.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ik heb geen aandelen in deze winkel, koop er niet vaak wat, maar werk om de hoek en kom er wel eens.
Het is een winkel die per seizoen andere spullen verkoopt...
Als je dus richting winter, of in de winter, voor fietsspullen gaat kijken vind je weinig, want dan verkopen ze Bart's winterspullen. Richting voorjaar wisselt de inhoud van de winkel en wordt het weer voor het grootste gedeelte fietskleding e.d.
Misschien is het goed dat je dat weet als je afreist naar Bataviastad voor fietsspulletjes![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Het is een winkel die per seizoen andere spullen verkoopt...
Als je dus richting winter, of in de winter, voor fietsspullen gaat kijken vind je weinig, want dan verkopen ze Bart's winterspullen. Richting voorjaar wisselt de inhoud van de winkel en wordt het weer voor het grootste gedeelte fietskleding e.d.
Misschien is het goed dat je dat weet als je afreist naar Bataviastad voor fietsspulletjes
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Allard
Zaterdag 7 februari aanstaande zal in de buurt van Hilversum een outlet sale van Castelli en Sportful kleding zijn.
Het gaat om originele nieuwe kleding voor dames en heren zowel winter als zomer kleding, broeken en shirts lang en kort.
De kleding zal verkocht worden met kortingen tussen de 50% en 70%.
Sale zal plaats vinden in Hotel de Witte Bergen, RIjksweg 2 Eemnes van 12:30 tot 18:00.
Het gaat om originele nieuwe kleding voor dames en heren zowel winter als zomer kleding, broeken en shirts lang en kort.
De kleding zal verkocht worden met kortingen tussen de 50% en 70%.
Sale zal plaats vinden in Hotel de Witte Bergen, RIjksweg 2 Eemnes van 12:30 tot 18:00.
Laatst gewijzigd door imcampa op 07 feb 2015 10:07, 2 keer totaal gewijzigd.