Beste Koop
Hallo
Mijn moeder zou binnenkort over willen stappen, van een gewone racefiets, naar een carbon-fiets. We zijn er nog niet helemaal uit, welke fiets we willen kiezen. Ons budget is 2000 (max 2200) en het zou een TRIPLE moeten zijn. Welke fiets raden jullie aan?
Mijn moeder zou binnenkort over willen stappen, van een gewone racefiets, naar een carbon-fiets. We zijn er nog niet helemaal uit, welke fiets we willen kiezen. Ons budget is 2000 (max 2200) en het zou een TRIPLE moeten zijn. Welke fiets raden jullie aan?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat is de beste koop?
Meeste waar voor je geld?
De fiets die je het beste past voor je geld?
De fiets die je het mooiste vindt voor je geld?
Bij elk merk heb je fietsen die binnen je budget passen.
Als de fiets je dan "past" en je vindt hem ook nog eens mooi is dat meegenomen.
Maak je selectie iets kleiner .
Dan krijg je mogelijk een beter advies dan wat je krijgt als je iedereen zijn favoriete merk laat aanduiden.
Succes
Meeste waar voor je geld?
De fiets die je het beste past voor je geld?
De fiets die je het mooiste vindt voor je geld?
Bij elk merk heb je fietsen die binnen je budget passen.
Als de fiets je dan "past" en je vindt hem ook nog eens mooi is dat meegenomen.
Maak je selectie iets kleiner .
Dan krijg je mogelijk een beter advies dan wat je krijgt als je iedereen zijn favoriete merk laat aanduiden.
Succes
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Welke fiets? Je komt alleen met merken. Ik zou eerst je huiswerk eens gaan doen en de keuzes wat indammen zoals Lcsmet al zei.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Bulls voor 2k is best value for money imho. Raar topic weer dit. Jou moeder wil een andere fiets (Waarom?) en Jullie zijn er nog niet uit? Lijkt me dat jou moeder weet wat ze (anders) wil, anders kan ze net zo goed door blijven trappen.
Ik mag op drie opties stemmen, maar kan niet drie keer op zanata stemmen
Ik heb verder totaal geen ervaring of whatever met het merk. Vond de naam wel leuk klinken
Ik heb verder totaal geen ervaring of whatever met het merk. Vond de naam wel leuk klinken
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Ik stem voor een slotje op dit forum ...
Dit is het zoveelste kansloze topic dat geopend wordt, ik zoek een fiets welke moet ik pakken, zonder verdere info of duidelijke vraag te formuleren !
Dit is het zoveelste kansloze topic dat geopend wordt, ik zoek een fiets welke moet ik pakken, zonder verdere info of duidelijke vraag te formuleren !
Maar wees nu even eerlijk. Als we niets weten kunnen we toch ook geen advies geven. Er staan alleen fietsmerken. Geen modellen enz. En zo mist er nog veel meer info. Haar gegevens. Wat ze met de fiets wil doen.....
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/