Welke fietssokken dragen jullie?
Looking good JSPR! Ik ga ook eens op die site neuzen.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
- de zwarten
- Forum-lid HC
Zeer tevreden over deze (euro of 12). Ze nu nog wit proberen houden na enkele regenritten
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Voor die ritjes moet je deze erbij kopen:de zwarten schreef:Zeer tevreden over deze (euro of 12). Ze nu nog wit proberen houden na enkele regenritten
Geen grap, daarom heb ik ze in zwart en wit. Wel meer paren wit dan zwart.
Heb zelf uiteindelijk fietssokken besteld bij http://www.sockeloen.nl.
Ben zeer tevreden met deze wielersokken. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is top. Voor de meeste sokken ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt, en deze zijn maar 6 a 7 euro.
Er zijn ook zowel hoge als lage sokken dus voor ieder wat wils. (Zelf beide geprobeerd om te kijken wat mij het beste staat)
Zag toevallig dat op de foto op de nieuwste cover van Fiets ook Sockeloen fietssokken gedragen worden.
Ben zeer tevreden met deze wielersokken. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is top. Voor de meeste sokken ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt, en deze zijn maar 6 a 7 euro.
Er zijn ook zowel hoge als lage sokken dus voor ieder wat wils. (Zelf beide geprobeerd om te kijken wat mij het beste staat)
Zag toevallig dat op de foto op de nieuwste cover van Fiets ook Sockeloen fietssokken gedragen worden.