Het achterwiel is nagenoeg nieuw, drie tochtjes mee gemaakt. Heb het een keer onderweg moeten kopen vanwege panne. Type Mavic open sport (zilverkleurige velg met zwarte rechte spaken). Shimano body.
Het voorwiel krijg je er in feite gratis bij. Heeft wel behoorlijke slijtage op de remranden. Maar kan nog wel. Type Mavic CXP33 met Ultegra naaf.
Incl. snelspanners 60 euri. Afhalen in Den Haag.
Het zijn dus twee verschillende wielen, maar als setje ideaal om mee te nemen naar bijv. wedstrijdje als reserve. Ik heb zelf inmiddels genoeg wielen.
[img=http://www.hendriksrademakers.nl/upload ... 0-2055.jpg]
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Mavic achterwiel open sport zgan + cxp33 voorwiel VERKOCHT
-
- Forum-lid
dat wilde ik ook vragen jah, doosje eromheen en 6,75 erbij en je hebt em verkocht
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
Er staat niks op de naaf, ik heb het wiel zo als geheel als Mavic-wiel gekocht.
Verzenden kan niet binnen de standaardpakketregeling ivm het formaat als ik op website van TNT kijk, dus dan wordt het duurder. Daarnaast moet ik op zoek naar een geschikte doos, wat mij betreft allemaal erg veel gedoe. Maar goed, als een afhaler zich niet meldt.....
Moet voor werk af en toe in Amsterdam zijn, dus dat is misschien ook een optie voor een potentiele koper ?
Verzenden kan niet binnen de standaardpakketregeling ivm het formaat als ik op website van TNT kijk, dus dan wordt het duurder. Daarnaast moet ik op zoek naar een geschikte doos, wat mij betreft allemaal erg veel gedoe. Maar goed, als een afhaler zich niet meldt.....
Moet voor werk af en toe in Amsterdam zijn, dus dat is misschien ook een optie voor een potentiele koper ?
je gaat gewoon langs een fietsenmaker in je buurt en vraagt om een doos waar een frame of wielen in hebben gezeten.daar doe je de wielen in, dichtplakken en opsturen voor6,75. het gaat echt niet meer dan 10kilo wegen dus is echt geen probleem. graag gedaan!
-
- Forum-lid
Heb je de wielen nog? En bereid ze te versturen?
Met groet,
Bart
Met groet,
Bart