Garmin Edge 500
Ik heb de Garmin Edge 500 nu al weer een tijdje in gebruik, maar nog steeds werkt mijn hartslagmeter niet naar behoren, hij geeft een veel te lage hartslag en calorie gebruik aan. Ik maak de achterkant altijd nat voor een beter contact, maar het resultaat blijf niet goed.
Heeft iemand dezelfde ervaring en heb je een oplossing voor mij.
Het is jammer, omdat je nu niet de complete resultaten kan volgen.
Heeft iemand dezelfde ervaring en heb je een oplossing voor mij.
Het is jammer, omdat je nu niet de complete resultaten kan volgen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het beschermkapje vd USB aansluiting aan de achterkant van mijn edge 500 is vanavond afgebroken en ben ik verloren. Heeft iemand hier creatieve ideeën hoe ik de USB aansluiting nu kan beschermen tegen vocht en vuil?
ik vermoed dat je dat wel los kunt krijgen via dealer of garmin service.RuudB schreef:Het beschermkapje vd USB aansluiting aan de achterkant van mijn edge 500 is vanavond afgebroken en ben ik verloren. Heeft iemand hier creatieve ideeën hoe ik de USB aansluiting nu kan beschermen tegen vocht en vuil?
Heb sinds kort mijn Edge 200 vervangen door een 500. Het probleem dat ik bij de eerste drie ritten met de 500 heb ondervonden, is dat het nogal lang duurt (3 a 4 minuten) voordat er satellieten zijn gevonden. Ik vertrek en eindig telkens op dezelfde lokatie en heb de laatste TimeZone update geïnstalleerd. Met de 200 kon ik meestal vrijwel direct vertrekken, slechts een enkele keer duurde het ook daarmee minuten.
Hoe zijn de ervaringen van andere Edge 500 gebruikers met betrekking tot de tijd die het duurt om satellieten te vinden?
Hoe zijn de ervaringen van andere Edge 500 gebruikers met betrekking tot de tijd die het duurt om satellieten te vinden?
Bij mij altijd zo rond de minuut.apexrider schreef:Heb sinds kort mijn Edge 200 vervangen door een 500. Het probleem dat ik bij de eerste drie ritten met de 500 heb ondervonden, is dat het nogal lang duurt (3 a 4 minuten) voordat er satellieten zijn gevonden. Ik vertrek en eindig telkens op dezelfde lokatie en heb de laatste TimeZone update geïnstalleerd. Met de 200 kon ik meestal vrijwel direct vertrekken, slechts een enkele keer duurde het ook daarmee minuten.