Jan Janssen
-
- Forum-lid
Ha DDX, het aantal reacties zal het guinnessbook niet halen: jij, joeywi en ikzelf, mweh, maar 3 JJ rijders dus......ook nog verschillende voorkeursafstanden, die van mij 110 en jij en joeywi 155 en dat is voor mij te lang...ik vrees dus dat het niets wordt of er moeten ineens nog een paar enthousiastelingen aanschuiven...WIE DURFT OP 21 JUNI DE JJC (Jan Janssen Classic, vertrek wageningen) SAMEN MET ONS TE RIJDEN??DDX schreef:Wordt het nog wat met de JJC samen wat af te spreken/rijden ?
110 km vind ik ook goed. Heb al een paar maandjes niet op de fiets gezeten. Haha.
-
- Forum-lid
Ik moet helaas werken.
Ziet er dus helaas niet naar uit dat we met groepje Jan Janssen rijders kunnen rijden helaas.
Misschien dat er nog last minute aanmeldingen komen en anders zien we elkaar wel bij de forumrit bij de JJ fabriek.
En dan fiets ik de Classic wel gewoon de 200km
Misschien dat er nog last minute aanmeldingen komen en anders zien we elkaar wel bij de forumrit bij de JJ fabriek.
En dan fiets ik de Classic wel gewoon de 200km
-
- Forum-lid
Volgens mij fietst er een groepje onder aanvoering van de Janssens mee.
Knoop doorgehakt en vanavond een setje Fulcrum R3 wielen gehaald voor mijn Eclypse 2008. Ook twee nieuwe witte Elite bidonhouders gemonteerd en mijn fiets ziet er nu echt anders uit. Morgen een proefrit met de oude banden om te voelen hoe de nieuwe wielen rijden. Daarna ook nieuwe bandjes erop. Ben benieuwd.
-
- Forum-lid
@Carel prima investering! Daar ga je plezier van hebben.
Ik hoorde jukst van niet Gerard. Ze hebben het momenteel te druk.