Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Shimano wh-r501 wielen

paultje_m
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 aug 2012 13:47

paultje_m 07 jun 2014 15:33

Shimano wh-r501 wielen. Nog geen 100 km op gefietst. Helemaal recht. Deze wielen zaten op mijn racefiets toen ik die kocht. Ik heb gelijk andere wielen besteld vanwege het uiterlijk. Prima wielen voor beginners en slecht weer- / winterfietsen.

Shimano 10speed body

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... b9c5b7a618

Vraagprijs: 62,- euro

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door paultje_m op 08 jun 2014 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RMB
Forum-lid
Berichten: 560
Lid geworden op: 11 apr 2014 11:43
Locatie: Delft

Gebruikersavatar RMB 07 jun 2014 16:46

- Vanwaar deze titel van het topic? Gaat totaal niet over wat je te koop aanbiedt.
- 100 km lijkt me optimistisch gezien de hoeveelheid vuil aan de body/asuiteinden
- Waarom hier een vraagprijs van 80,- maar op markplaats een prijs van 45?
- Vind je het niet wat optimistisch om met je vraagprijs maar 33 cent onder de nieuwprijs te gaan zitten? :D
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 07 jun 2014 19:38

Spullen per opbod verkopen kan op Marktplaats. Daar is dit forum niet voor bedoeld.

paultje_m
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 aug 2012 13:47

paultje_m 07 jun 2014 20:22

RMB schreef:- Vanwaar deze titel van het topic? Gaat totaal niet over wat je te koop aanbiedt.
- 100 km lijkt me optimistisch gezien de hoeveelheid vuil aan de body/asuiteinden
- Waarom hier een vraagprijs van 80,- maar op markplaats een prijs van 45?
- Vind je het niet wat optimistisch om met je vraagprijs maar 33 cent onder de nieuwprijs te gaan zitten? :D
1. De Topic titel is veranderd door een een forumbeheerder

2. Hmmm, Ok , zou 150 km kunnen zijn maar zeker niet meer. Misschien is er meer vuil opgekomen tijdens het stilstaan. Sinds september 2013 heb ik nieuwe wielen van CNC, dit is terug te vinden in dit forum. Eventueel kan ik mijn Endomondo statistieken en fietscomputer gegevens overleggen.

3. en 4. Ja, 80 euro is "redelijk" optimistisch. Daarom mijn kanttekening dat mijn vraagprijs het minimum bod van Marktplaats is. In dit geval dus 55 euro op het moment.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 07 jun 2014 20:54

elefantino schreef:Spullen per opbod verkopen kan op Marktplaats. Daar is dit forum niet voor bedoeld.
Ik zag dit topic eerder vandaag en toen stond er dus nog niets in. Enkel en alleen de titel
'Vaste vraagprijs verplicht' TS zit nu aan de 26 posts.

Maar inderdaad is het hier geen bied forum dus of een vaste prijs welke onderhandelbaar is naar beneden toe of je verkoopt per bod op Dumpplaats.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

paultje_m
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 aug 2012 13:47

paultje_m 09 jun 2014 20:58

Verkocht via het "onbetrouwbare" marktplaats!!

Overigens als side note: Ik heb zonder tegenspartelen mijn advertentie aangepast aan het (onnodige) commentaar (een vraagprijs was immers, indirect, genoemd). Het zou jullie gesierd hebben het commentaar daarop, na mijn wijzigingen, ook aan te passen.Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten heb ik altijd geleerd. Volledig ten overvloede, type eens de zoekterm "bieden" in het zoekveld.

Gesloten