Fulcrum Zero of 1 of 3
Wegens bestelling van mijn nieuwe fiets, wil ik gelijk de wielset upgraden.
Standaard worden ze geleverd met Quatro's.
Nu is mijn vraag welke set heeft duidelijk een groot voordeel t.o.v. de Quatro's.
De racing zero of racing 1 of racing 3?
Op den duur wil ik er een setje hoge wielen bij kopen.
Maar nu eerst maar deze keuze maken.
Alvast bedankt.
Standaard worden ze geleverd met Quatro's.
Nu is mijn vraag welke set heeft duidelijk een groot voordeel t.o.v. de Quatro's.
De racing zero of racing 1 of racing 3?
Op den duur wil ik er een setje hoge wielen bij kopen.
Maar nu eerst maar deze keuze maken.
Alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Nee toch, niet weer.......
Ik ben van Zonda's naar Racing Zero's gegaan.
Denk dat het ook veel tussen de oren zit.
Zero's zijn fijne wielen.Al zijn ze duur,ben ik er verschrikkelijk blij mee.
Maar dat er echt veel verschil zit tussen de rijeigenschappen tussen de 0-1-3 kan ik niet beoordelen.
Mijn Zero's zijn i.i.g. naast mijn Reynolds fijne wielen.
Maar dat er echt veel verschil zit tussen de rijeigenschappen tussen de 0-1-3 kan ik niet beoordelen.
Hoe verhouden de Zero's zich ten op zichtte van de Zonda's?guerciotti schreef:Ik ben van Zonda's naar Racing Zero's gegaan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Prijs/kwaliteit de R3's..
Als je met je geld anders enkel naar de bank gaat de Zero's, zit gewoon goed tussen de oren om met zero's te rijden.
Als je en jezelf en je vriendin een plezier wil doen, dan de 1's, met het verschil tussen de 1 en de zero nodig je je vriendin uit voor een etentje.
Met het verschil tussen de 3 en de zero's kan je ze dan weer meenemen voor een weekendje.
Als je met je geld anders enkel naar de bank gaat de Zero's, zit gewoon goed tussen de oren om met zero's te rijden.
Als je en jezelf en je vriendin een plezier wil doen, dan de 1's, met het verschil tussen de 1 en de zero nodig je je vriendin uit voor een etentje.
Met het verschil tussen de 3 en de zero's kan je ze dan weer meenemen voor een weekendje.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hij vraagt een advies meer niet,je zou een beste verkoper zijn in een winkel.peterbolus schreef:Nee toch, niet weer.......
Je had ook kunnen adviseren op de campagnolo site te kijken wat de verschillen zijn.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
En dan had hij er daar achter gekomen dat hij toch naar de Fulcrum website moest gaan ...nijkie schreef:Hij vraagt een advies meer niet,je zou een beste verkoper zijn in een winkel.peterbolus schreef:Nee toch, niet weer.......
Je had ook kunnen adviseren op de campagnolo site te kijken wat de verschillen zijn.
Oftewel jij zou ook een lekkere verkoper zijn, kijk maar bij campa terwijl de "klant" om fulcrum vraagt.
Idd klopt helemaal,maar je weet wat ik bedoel;)Medicbiker schreef:En dan had hij er daar achter gekomen dat hij toch naar de Fulcrum website moest gaan ...nijkie schreef:Hij vraagt een advies meer niet,je zou een beste verkoper zijn in een winkel.peterbolus schreef:Nee toch, niet weer.......
Oftewel jij zou ook een lekkere verkoper zijn, kijk maar bij campa terwijl de "klant" om fulcrum vraagt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.