Voor al je afspraakjes

Amsterdam

raphael
Forum-lid

raphael 17 nov 2010 21:24

Metor: op zondag vertrekken er rond 09u30 - 10u30 van allerlei groepen/groepjes bij 't Kalfje (langs de Amstel bij standbeeld van Rembrandt en de molen). Als je bussen met Jappaners ziet ben je er :)

Ik fiets vaak alleen, soms met forum leden, fiets hele winter door maar ben geen wedstrijdrijder

metor
Forum-lid

metor 18 nov 2010 01:24

[quote="raphaël"]Metor: op zondag vertrekken er rond 09u30 - 10u30 van allerlei groepen/groepjes bij 't Kalfje (langs de Amstel bij standbeeld van Rembrandt en de molen). Als je bussen met Jappaners ziet ben je er :)

Ik fiets vaak alleen, soms met forum leden, fiets hele winter door maar ben geen wedstrijdrijder
[/quote]
Thnx voor de tip!
Dat je geen wedstrijden rijdt wil niet zeggen dat we een keer kunnen fietsen ;)

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 18 nov 2010 08:10

[quote="metor"]Gezien ik ga verhuizing naar omgeving A'dam [/quote]
Je hebt je al goed aangepast aan de taal zie ik ;)
~live fast, die young ~

raphael
Forum-lid

raphael 20 nov 2010 18:10

Morgen 21-11 (Vandaag te druk wel mooi weer) lijkt me mooie dag voor rondje ten noorden van Amsterdam. Wind NO3-4, dus bijvoorbeeld eerst richting Monnickendam, oversteken en terug (100km of zo?) route in overleg.

Liefhebbers?
voorstel 09u30 IJplein (bij de pont en koffiehuisje http://www.alponte.nl/

geef maar pm of tweet :) www.twitter.com/raphael_gallis
greetz

hero
Forum-lid

hero 20 nov 2010 22:48

[quote="raphaël"]Morgen 21-11 (Vandaag te druk wel mooi weer) lijkt me mooie dag voor rondje ten noorden van Amsterdam. Wind NO3-4, dus bijvoorbeeld eerst richting Monnickendam, oversteken en terug (100km of zo?) route in overleg.
[/quote]

Helaas, ik zie het net te laat. Inmiddels andere (mtb-) plannen.

tijmen
Forum-lid

tijmen 10 jan 2011 17:07

Vanuit Amsterdam doe ik ook (naast de rondjes die Raphaël al genoemd heeft) ook regelmatig een rondje richting Lage Vuursche.

Langs het Ij- en Gooimeer richting Naarden, dan door de bossen tussen Laren en Hilversum via Lage Vuursche achter Hilversum langs (ben de exacte route kwijt, meestal volg ik hier de knooppunten). Bij Hollandse Rading over een klein dijkje naar Breukelen en dan de Vecht weer terug naar Weesp en Amsterdam (of wat ik doe, gezien ik in Amsterdam West woon, bij Loenersloot het Amsterdam Rijnkanaal over en via Abcoude, Oudekerk a/d Amstel weer terug naar De Boelelaan).

Het is een mooi, maar vrij langzaam tochtje. Dit komt door de kleine wegen met veel draaien en keren met tussen Laren en Hollandse Rading behoorlijke stukken schelpenpaden).
slow is smooth, smooth is fast

raphael
Forum-lid

raphael 10 jan 2011 22:33

Hoi Tijmen, dat is inderdaad ook een leuke. Het fietspad Rading - breukelen vind ik erg mooi, niet vanwege de kwaliteit van het pad maar vanwege de omgeving. Soms stop ik daar om van de omgeving te genieten (zeer tegen mijn gewoonte in, want ben niet zo van stoppen).

Komend weekend is wat temperatuur ideaal om rondje te maken met Amsterdammers, alleen lijkt het erop dat het nogal gaat regenen :(

Wie weet wordt het beter...

tijmen
Forum-lid

tijmen 12 jan 2011 13:40

Het lijkt zondag wel mee te vallen. Als het niet al te erg is denk ik dat ik die kant wel op ga (mits de wind een beetje gunstig is).
slow is smooth, smooth is fast

raphael
Forum-lid

raphael 15 jan 2011 15:24

Hallo Amsterdammers!

Zondag (16-01) ga ik via de groene route en 'kopje' naar Noordwijk (wie weet verder maar nog ff kijken wat de wind doet). Lijkt me leuk om met een groepje te gaan.
Voorstel: vertrek Haarlemmerplein 09u30

Zie julie daar,

greetz
Raphaël

raphael
Forum-lid

raphael 21 jan 2011 12:03

Nieuwe poging :)

as zaterdag (22-01) weer een rondje. Vertek vanaf Pont IJplein in Noord voor een rondje Noord Holland (wind is noord dus eerst tegenwind) denk aan Broek, Volendam, Graft en zo terug maar open voor suggesties.
lijkt me leuk om met paar man te gaan

ik vertrek 09u30

groet,

niassje
Forum-lid

niassje 21 jan 2011 20:48

Beste Dijenkletsers,

De mussen vallen dood van het dak, het asfalt kleeft, er is een fata morgana waargenomen boven het IJsselmeer en de waterstand is nog nooit zo laag geweest. Boven de bollenvelden heersen de zanderige wervelstormpjes en de Texelse bierbrouwerij gaat overschakelen op wijn. Wikileaks heeft gelekt dat brouwerij De Prael aan het testen is met champagne want de ketels dreigen droog te vallen. Volgende week wordt de eerste fietstourtocht in het Markermeer gehouden, volgens het KNMI houd de droogte aan en staat het meer zonder water.

Oeps dit was mijn template voor later dit jaar.

Voorstel voor een mooie rustige polderduurtraining as zondag (23-01) startend hoek Zeeburgerdijk/Kramatweg. De finishstreep is achter het Centraal Station getrokken. Start om 10 uur.
Afstand ongeveer 90km maar er zijn afsnijpunten

Groetjes Ruud

jelgervandermeer
Forum-lid

jelgervandermeer 22 jan 2011 00:11

Ik ga morgen een rondje van +/-55km fietsen vanaf het pont halte NSDM werf naar Landsmeer - Purmerend - Ilpendam - Monickendam - en dan terug voor de dijk langs ;) naar Amsterdam. Wordt een training in D1 dus als ik gemiddeld 25 rijd ben ik blij. Afhankelijk van het weer ga ik om 11 uur weg.

PM me als er mensen mee willen. Ik kijk morgen vroeg nog ff.

Plaats reactie